voor anoniempie

A

Anoniem

Guest
Hoi daar,

Jij weet het ook wel erg spannend te maken hè.

Met die maansteen bedoel ik dan.

Ik heb hem `snacht niet om. Anders zou ik nooit meer slapen denk ik.

Groetjes Mariska.

Hoi Mariska,

Tja wat heet spannend?  hihi. Maar ik had gisteren nog een mailtje gestuurd met wat vragen over de maansteen, die heb je vast wel gelezen. Dus sinds gister avond heb ik s'avonds niet meer om, volgens Doortje zou dat beter zijn.
Maar ik sterf soms nog steeds van de buikpijn, jammer genoeg kan ik niet plaatsen of dit een ongi of een zwanger gevoel is.
Inmiddels word ik gestoord van het wachten, en komt mijn vriend dat ik misschien deze maand wel weer een cyclus van 28 dgn zou kunnen hebben,  vorige maand had ik voor het eerst een cyclus van 30 dgn, dus  als mijn vriend gelijk zou hebben zou ik dan eerder ongi moeten worden. Nou ja ik zal wel af moeten wachten, helaas.
Eigenlijk moeten er testen zijn die je na het klussen gelijk zou kunnen gebruiken, scheelt een hoop stress toch?

Maar ik moet zeggen dat ik nu rustiger ben als vorige maand, stiekum hoop ik op zwanger zijn maar ga ervan uit dat ik ongi word, misschien ben ik dan wat minder terleur gesteld.

Maar wanneer is jouw nod?  en hoe gaat ie verder?

Tot mails.......

Groetjes Saskia 30

hoi anoniempie,

Als je vriend nou eens gelijk heeft dan zou je dus 2 dagen eerder kunnen testen ga je dat ook doen?

Toch vind ik al die signalen wel de goede kant op klinken

Ook omdat je er zo rustig onder bent  en die maansteen die signalen afgeeft krijg ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Bij mij is er nog geen verandering ben nog steeds ongie. Nu al weer 8 dagen. Het is ook minder nu ik die steen draag maar wel duurt het langer.
En mijn nieuwe NOD  die komt steeds eerder dus ik gok nu maar op een normale cyclus (waarom? omdat ik vind dat het nu wel  tijd word) De laatste duurde nog 71 dagen dus testen doe ik pas als ik weer eens rare dingen ga voelen. Nou voel ik die erg vaak   Dus vraag je je zelf af hoe goed kun je je eigen lichaaam? NIET DUS !!!

Voor mezelf is het dus allemaal nog wat vaag. Maar bij jou heb ik er echt wel een goed gevoel bij.

Maar ik ga jou ook niet gek lopen maken.

Het is erg druk he op dit moment op het forum. Je moet echt je best doen om een beetje bij te blijven maar ik vind het nu ook erg leuk.
Er zijn periodes dat ik denk phu nu wil ik er niks over horen.

Dus die berusting nu is ook wel verdacht zou de tijd rijp zijn?

tot de volgende mail  

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan