Voor Anoniempje/Inge en alle andere dames

Hallo dames,

Normaal gesproken weiger ik te reageren op onzin dingen maar ik wil nu toch even wat kwijt. We zijn hier allemaal op het forum met het doel om onze ervaringen en verhalen te delen omtrent de zwangerschap. Laten we gewoon respect hebben voor elkaar (ook voor de personen die vragen stellen die misschien erg voor de hand liggen). Mij raak je niet met rare antwoorden of bijdehand gedrag maar anderen kunnen zich wel gekwetst of aangevallen voelen.
Mijn tip aan Anoniem/Inge, ga lekker een ander lastig vallen met je rare antwoorden (ik weet zeker dat vrouwen hier zich veel meer irriteren aan dat onvolwassene gedrag van jou dan aan iemand die een vraag stelt die zo'n beetje elke week wordt gesteld)
Mijn tip aan de anderen: reageer er toch niet op. Wat er ook geschreven wordt. Als het bedoeld is om een ander in de maling te nemen dan verdient dit geen respons omdat Anoniempje/Inge dit alleen maar hoopt. Vanuit mijn psychologische achtergrond kan ik zeggen dat mensen met dit gedrag in het normale leven geen geslaagde mensen zijn, met totaal geen invloed op anderen en die lekker anoniem op het net de schade willen inhalen... dus Anoniempje/Inge GET A LIFE!!

Leonie (normaal veel Anoniem maar dit wil ik graag uit eigen naam zeggen)
 
Ik ben er een die daar dus op gaat reageren en je hebt gelijk dat je dat dan beter niet kan doen want dan geef je anoniempje als ware waar ze om vraagd, AANDACHT.
Ik weet het op dat moment ook wel maar ben dan zo boos omdat ze totaal geen respect heeft voor een ander en daar kan ik dan niet tegen. Ook lig ik erg vaak met m'n emoties in de knoop de laatste tijd waardoor ik op dit soort onzin heel fel kan reageren. Op de een of andere manier heb ik dan het gevoel dat ik het op moet nemen voor de persoon die het berichtje schrijft.
Ik moet me er gewoon niet meer over opfokken!!!

Ank
 
Goed gesproken Leonie!
Al die laffe opmerkingen, het zegt meer over die anoniem dan over ons nietwaar?!
Ja, ik heb ook geleerd hoe om te gaan met zulke opmerkingen van mensen, komen waarschijnlijk zelf veel tekort. Eigenlijk heel zielig. Zulke mensen verdienen van mij geen respect. Kennen dat woord duidelijk ook niet.
Zo te lezen aan de zinsopbouw en de manier van opmerkingen is het nog maar een jong kind. Een jonge puber.
Moet nog heeeeel veel leren!!!
 
Hoi Leonie, ben het helemaal met je eens! Zelf heb ik nog een tijd psychologie gestudeerd dus ik weet precies wat je met de laatste alinea bedoelt!
(goed dat je niet meer reageert op Anoniempje...)
Groetjes Frederique
 
Terug
Bovenaan