voor Anoniempje

Zoals ik al dacht: ik heb 2 streepjes vandaag!! Dat betekent dat ik binnen 2 dagen mijn eisprong krijg. Ik ben blij dat ik in iedergeval een eisprong heb aangezien ik nu bijna een jaar bezig ben en geen enkele teken van zwangerschap zie. Zo'n test is een stuk relaxer dan elke maand, 2 weken lang het om de dag doen. Echt een aanrader.

Ik had ze vorige maand ook gebruikt maar heb ze waarschijnlijk te vroeg gbruikt want ze waren alle zeven al op en had nog geen teken van een eisprong Ik hou ook mijn temp bij en bleek later dat mijn eisprong vier dagen later was.
en om dan nog een keer die testen te gaan kopen voor 1 maand vond ik een beetje te duur.
Maar misschien dat ik het deze maand ook wel weer doe, want wat is nou duur als je graag zwanger wilt worden.

Heel veel succes en klus ze
Veel liefs
brenda

Brenda,
Ik was ook vroeg begonnen en vanmorgen heb ik de zevende gebruikt. Als er vanmorgen geen 2 streepjes waren geweest dan had ik nieuwe gekocht maar wij zijn dan ook al een tijdje bezig en dat geld heb ik er nu wel voor over. Ik hoop gewoon een truitje minder hihi

Ik zag in de lijst dat jij al in ronde 10 zit(ik in 11). Dan zal ik zeker weer een test kopen als ik jou was. Ben jij het ook zo zat na al die maanden? Soms wordt ik er zo moe van maar die test maakt mij weer positief!
Shopse vandaag en het weer is ook nog goed dus dan kan je lekker op het terras zitten.

Hoi Marielle,

Dan zit dan in ieder geval goed!
Ik voelde trouwens gisteravond mijn eisprong.
In het verleden voelde ik dit ook regelmatig, maar ik had er de laatste maanden niet opgelet.
Ik heb nu nog 4 teststaafjes over en gebruik deze volgende maand (hopelijk niet natuurlijk).
Kijken of er dan hetzelfde uitkomt.

Groetjes

Terug
Bovenaan