voor anoniempje

IK weet niet hoeveel anoniempje er hier zijn, maar ik bedoelde dus degene die die beledegingen uiten tegenover anderen. SOrry als ik iemand anders daar mee kwetst.
Het is niet leuk om anderen zo uit te schelden dus dit moet gewoon ophouden
groetjes

Koetje,
Ik wilde je eerder niet beledigen of op je hart trappen maar je gewoon waarschuwen. En dat probeer ik nu weer...dus niet boos worden! Reageer er niet op je hebt naar alle waarschijnlijkheid te maken met een puber.....die vind dit leuk zo heb je wel meer van die gekken. We moeten eigenlijk blij zijn dat ze hier op dit forum zitten en niet buiten rond lopen....god weet wat de mensen te wachten staan die hem of haar dan tegen komen! Dus niet boos worden als ik zeg dat je beter niet kunt reageren, die persoon is er blijkbaar op uit hier een hoop onrust te zaaien en dat moet die persoon niet lukken! en de enige die daar voor kunnen zorgen zijn wij! Door niet op die onzin te reageren.....dan is die persoon echt zo klaar! Hij of zij heeft het laatste woord.....maar geen reactie...daar worden ze niet happy van, neem dat maar van me aan.

Groetejes.....

dit vond ik bij de internet bijsluiter van de teunisbloemolie:
Waarschuwing
Niet gebruiken bij zwangerschap(swens). Gegarandeerd vrij van: Gist, suiker, lactose, conserveermiddelen en synthetische kleur-, geur- en smaakstoffen. Dit product is hypoallergeen.
oemolie:

Terug
Bovenaan