voor anoniempje

A

Anoniem

Guest
Hallo meid,

wat leuk dat jij dezelfde reis hebt gemaakt!! We gaan inderdaad naar de Everglades en ook nog naar Bush Gardens en Sea World! Ik heb er zo ontzettend veel zin in. Over 2 weken vertrekken we al dus dat gaat echt heftig snel!!

Mijn mannetje wilde eerste een cabrio huren daar maar ik wilde dat niet. Voordat je het weet springt er een of andere gek bij je in de auot. We hebben nu gewoon een auto met dak, haha en met airco want dat is wel lekker natuurlijk. We houden inderdaad alle dueren op slot en ook de weg vragen mag je eigenlijk alleen in restuarants en zo doen heb ik gehoord en niet aan iemand zo op straat.

Ik hoop ook dat ik niet tijdens de reis ongi wordt als het dan toch moet dan het liefst voordat we vertrekken nog...dan is het tenminste al ver voorbij als we er zijn (heb namelijk altijd een korte ongi-periode)

Waar kun je trouwens een maansteen kopen en waar helpt zo'n steen bij?

Liefs kreeftje

Hoi Kreeftje,

Ik vond miami en keywest, seaworld en disneyworld het gaafst, bush gardens zijn wij dan weer niet geweest, ligt er maar net aan met welke reisorganisatie je gaat.
Airco is wel lekker ja, want wij hadden dat ook en wij waren er in juli, precies het heetste van het jaar, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik zou zo weer gaan.
In ieder geval kun je lekker relaxen.......
En over de weg vragen dat moet je niet doen in een afgelegen buurt, daar waren wij beland HIHI leek net of we in een film zaten. inderdaad gewoon bij restaurant e.d. lukt het altijd. Oja weet je ook dat als je een drankje besteld dat het daarna gratis word bij gevuld? Dat is wel makkelijk toch?

Maar over de maansteen, je moet nou niet denken van he dit is het, maar het is het proberen waard toch? Maar ik heb hem bij een kruidentuin winkel gekocht en was 10 euro, dus daar hoef je het niet voor te laten. Je kunt hem ook bij de tuinen kopen of anders via internet, www.edelstenen.nl als je hem onder je zoek gebeuren zet alleen edelstenen krijg je een heleboel links......

In ieder geval heel veel suczeven aan komende periode!

Groetjes Saskia30

Terug
Bovenaan