Voor Anouk!

A

Anoniem

Guest
Hey Anouk,

Heb een tijdje niks van me laten horen maar het gaat ook niet zo lekker met me. Heb wel af en toe meegelezen en las dus net dat bij jou de RD weer zijn gekomen.....  Balen zeg, heb echt aan je zitten denken afgelopen dagen en gehoopt dat je zwanger bent! Op naar de volgende ronde dus... Kan me voorstellen dat je even een potje hebt zitten janken. Sterkte meid!

Ik ben echt hartstikke misselijk, al twee weken lang de hele dag.  En overgeven, vooral 'sochtends en 'savonds. Ben ook nauwelijks meer op het forum, kijk alleen af en toe nog of er interessante berichtjes op staan. Als ik niet hoef te werken lig ik de halve dag op de bank. Had me niet kunnen voorstellen dat het zo zou zijn.Er zijn natuurlijk zat meiden die het niet zo extreem hebben, want dit wens ik echt niemand toe. Aan de ene kant weet je natuurlijk dat het een goed teken is, en daar probeer ik dan ook telkens maar aan te denken. Maar van de zwangerschap genieten kan ik nu nog niet.

Dat wilde ik even kwijt..:)  Hou je taai en succes met de volgende klusronde!!

Liefs Lien.

Oh nee he, wéér je naam verkeerd geschreven!! Sorry!!!! Het moet natuurlijk ANOEK zijn.... Dat ik zo'n muts ben...

Hey Lien!

Bedankt voor je lieve berichtje!
We zijn nu 2 dagen verder en heb het allemaal wel een beetje geaccepteerd. Ik was natuurlijk teleurgesteld, maar eigenlijk was ik nog het meest gefrustreerd over die rare cyclus... Snap nog steeds niet dat de RD's al op dag 26 zijn verschenen  Maar het zij zo.... Op naar de volgende ronde vol klusplezier!

Balen zeg dat jij je zo klote voelt. Kan me voorstellen dat je dan even niet kan genieten van je zwangerschap. Op hoeveel weken zit je nu? Misschien een troost, bij de meeste vrouwen verdwint die misselijkheid na de eerste 3 maanden. Hoop dat dat ook bij jou zo zal zijn.
Lukt het nog wel om te werken en het verborgen te houden?

Meid, veel sterkte en ik hoop dat je je snel beter voelt.

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan