voor asley

A

Anoniem

Guest
he hallo hoe is het gegaan bij de huisarts , wat heeft hij of zij gezegt? ben wel heel erg benieuwd hoor, hahahha ik ben nog steeds niet ongi zit nu op dag 47, dus zit te twijfelen, en om weer een test doen vind ik wel klote kost alleen maar geld, en maar zeggen dat een kind wel kost maar de zwanger schap niet nou, dus wel he de zwangerschap zelf niet maar daarvoor met al die testjes hahah, ik hoop dat ej antw zou wel willen weten wat hij of zij zegt,

xxxxxxx suzette

Hoi,

idd een dure bezigheid dat testen  en bij iedere negatieve uitslag toch ook weer die teleurstelling!
Nee, echt leuk kan je dat niet noemen en ook je portemonnee wordt er niet happy van
Ik heb een beetje een dubbel gevoel over mijn huisarts bezoekje...
Mijn huisarts  was erg vriendelijk en gelukkig vond ook hij dat er na jaar wel wat verder gekeken kan worden.
Hij vroeg of ik al bezig was met temperaturen en hoe ik  dat bij hield.
Hihihi ik zei dat ik dat via het internet deed en daar stond hij een beetje raar van te kijken.
Hij wist niet dat dat tegenwoordig ook kon?!
Toen hebben we samen op het internet bij fertilityfriend gekeken naar mijn temp.grafieken
Hij heeft meteen de naam van de site opgeschreven, want hij vond het wel erg interressant allemaal hahaha.
Maar helaas na het bekijken van mijn temp. kwam hij tot de conclusie dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb?! (zelf heb ik daar ook wel eens aan gedacht)
Er is aan mijn temp. geen verhoging te zien, dus is de kans groot dat ik geen ei heb tijdens mijn cyclus
En tja, zonder ei is het niet mogelijk om zwanger te worden ...
Dus heb ik een verwijskaart voor de gyn gekregen en meteen een sperma-onderzoek pakketje voor mijn vriend.
Ik thuis meteen maar naar de gyn. gebeld voor een afspraak, zegt die assistente dat ze wel een wachtlijst hebben.
De eerste mogelijkheid was 29 mei!!!
Helaas zijn mijn virend en ik dan op vakantie, dus kunnen we  daarna pas terecht.
Op 18 juni heb ik nu mijn 1e afspraak bij de gyn. staan.
En er zit nu dus niets anders op dan afwachten ...
Ik zit vandaag op dag 60 zonder rd  
Mijn vorige rd kwamen op dag 64, dus ik wacht maar af wanneer ze dit keer weer tevoorschijn komen.
Las ik het nou goed dat jullie in ronde 4 zitten?
Ik kan je een advies geven, als je ergens onzeker over bent en je twijfelt om naar de huisarts te gaan ... gewoon even bellen hoor!
Het is jou lichaam en het is helemaal niet raar als je wilt weten wat er nu gaande is toch?!
Meestal is het antwoord dat je het nog maar even af moet wachten (zeker in het begin), maar dan heb je iig wel al aangegeven dat je er mee bezig bent!
Ook kan het volgens mij nog steeds zo zijn dat je toch zwanger bent.
Het ene lichaam maakt het zwangerschapshormoon sneller aan dan het andere en ik heb ook een aantal verhalen gehoord dat iemand pas na een aantal weken over tijd te zijn positief testte!
Suc6 ermee en ik zou het leuk vinden om op de hoogte te blijven

Groetjesss en liefs,
Ashley.

he hallo nou das balen zeg, maar als je geen ei sprong heb gehad dan kan je toch niet ongesteld worden of wel, want op school heb ik het geleerd dat ongesteldheid, pas krijgt als je een eisprong heb gehad die niet bevrucht is, dat dat weg moet met een beetje bloed, dus ik snap niet hoe dat anders kan, ik w8 zelf nog ff af even met me vriend er over hebben wat die zegt, dus ik hou je op de hoogte hahha, veel sterkte greetz suzette xxxxxxxxx

Hoi Suzette,

ik weet eerlijk gezegd ook niet precies hoe het zit, maar wat ik ervan begrepen heb is dat het dus echt wel kan dat je tijdens een cyclus geen eisprong hebt en uiteindelijk wel gewoon ongi wordt.
Ik heb een beetje rondgekeken op het internet over dit onderwerp, maar vond erg veel tegenstrijdige berichten hierover.
In een stukje op een ander forum kwam ik een berichtje tegen van iemand die dus gewoon regelmatig ongi wordt, maar niet iedere cyclus een eisprong?!
Ik wacht het gynbezoekje wel af en stel daar gewoon mijn vragen aan de gyn.
Je zou toch verwachten dat die er meer over weet en kan vertellen
Jij nog steeds geen RD???
Ik zit vandaag al weer op dag 62.
Vorige keer kwamen bij mij de RD op dag 64, dus ben benieuwd of dat dit keer weer zo zal zijn?!

Ik ga nog even genieten van het lekkere weer!
Gr. Ashley.

zit nu op dag 49 dus ik w8 nog ff af ik ga nu ook van het weer genieten xxxxxxxx

Terug
Bovenaan