Voor Assie81

Hoi Astrid!

Zijn jullie er al uit met de naam?
Of nog steeds druk aan het twijfelen?
Billie nog steeds een goede kandidaat!
Zou ik wel heel leuk vinden hoor! hahahaha

Wij hebben ook een pracht van een naam.
Maar ik verklap hem nog maar niet.
Tis denk ik iet helemaal jouw smaak, als je van nederlandse stoere namen houdt.
maar mijn man en ik vinden het te gek!

Kan niet wachten het aan alle dames van het forum te kunnen zeggen!
Hihi

Liefs, Billie
21w4d

hoi Billie!

hihi... ja Billie is nog steeds DE optie voor een meisje. alleen we gaan pas definitief beslissen als we weten wat het wordt..... en dat is MAANDAG!! (zo spannend). Ik denk stiekem toch dat we een meisje krijgen.

Jonas (mijn vriend) vind billy leuk voor een jongen, maar dat vind ik dan weer minder. Alleen leuk voor een meisje. Maar hij begint bij te draaien en vind het steeds leuker worden. Volgens mij moet je ook altijd even wennen aan zo'n naam. Maar het leuke is dat hij apart is maar wel gangbaar vind ik.

Desie vind ik ook leuk  voor een meid.

Ik vind het ook super moeilijk om het voor me te houden! Hier durf ik nog wel een tipje van de sluier op te lichten... hihi

Ben ook heel benieuwd naar de jouwe.... naar die van iedereen eigenlijk. Durf je het niet te zeggen?? aangezien je toch anoniem bent . Zou leuk zijn!

Liefs
Astrid

Hoi Astrid!

Jeetje wat leuk zeg! Ben erg benieuwd hoe het maandag gaat! Spannend hoor!
En vind het echt heel erg grappig als mijn nickname strakjes de naam wordt van een lief klein babietje!
Hihi.
Ik zou het dolgraag willen verklappen maar vind het ook zo leuk als ik strakjes na de geboorte als trotse mama de naam van onze dochter op het forum bekend kan maken aan jullie. Dus ik hou het nog maar even voor mezelf.
Kan je wel verklappen dat de naam kort is, niet heel veel voorkomend (Dus geen top20 ofzo).

Verder dus nog 18 weekjes (om en nabij) geduld! Hahahaha

Tot spreeks!
Liefs, Billie

Heej Billie!!

We krijgen hoogstwaarschijnlijk een meisje!! hihi! goed he! De mevrouw kon het geslacht niet goed zien, dus we mogen nog een keertje kijken! hè balen.

De naam wordt nog steeds overwogen! Jonas twijfelt nog over Billie; hij denkt dat het niet leuk is voor haar als ze ouder wordt... Ik denk dat het wel meevalt; zie wel een stoer meisje voor me. Maar Jonas heeft ook nog niet bepaald een andere optie...hihi. alles wat ik opper wordt afgewezen. Dus.... je merkt het vanzelf!!

Liefs
Astrid

Oooooow, super! Dus misschien ook een meisje! Het wemelt ervan hier! Hahahaha!
Tjsa, Billie. Ik begrijp wat je vriend bedoelt maar het is toch ook wel weer heel leuk.

Wat vind je van Sjors of Rikkie voor een meisje? Of Robyn?
Alex vind ik ook wel grappig.

Het zijn jongensnamen die heel leuk zijn voor een meisje. Grappig en stoer.

Liefs! Billie

Hee Billie!

Net weer een echo gehad en ja hoor...

EEN MEISJE!! allesn was gezond en ze zag er goed uit!

De naam.... blijft lastig. Mijn vriend werkt niet mee...hihi...
Maar hij heeft zelf ook geen ideeën... Dus ik heb m nu een namenboekje gegeven, en hij moet een lijstje maken met 'opties'. Dan kies ik er wel eentje..hihi.
Jammer dat het zo moet, maar je moet het toch eens worden hè?
Hoe is dat bij jullie gegaan?
Ik lees dat je op vakantie bent!
Fijne vakantie!
Liefs
Astrid

Terug
Bovenaan