Voor Aurora

A

Anoniem

Guest
HEEE Aurora

Hoe is het ermee ben je al misselijk of zo iets heb je al ergens last van. Ik ben maar aan het duimen voor je en kijk iedere keer of ik al een berichtje van je zie. Nu weet ik wel dat je pas 16 april je NOD hebt maar toch? Ben ZOOOOOOO benieuwd . Laat je wel snel wat van je horen hoe het met je is?

Liefs Leonie

O ja ik wens natuurlijk alle anderen ook heel veel succes met hun naderende NOD en ook voor jullie ben ik hard aan het duimen.Doei

Wat lief van je om een berichtje aan mij te richten!!!

Helaas heb ik slecht nieuws. Sinds zaterdag heb ik dus licht
bloedverlies maar vanmorgen was het ineens heftig. Ik denk dus dat ik
ongesteld ben geworden (daar lijkt het wel op). Een cyclus dus van 27
dagen wat voor mij echt supervreemd is maar goed. Misschien is het wel
een vroege miskraam omdat het vruchtje niet goed heeft kunnen nestelen.
Ik heb mijn ei gespot op zaterdag 1,5 week geleden dus het lijkt me
vreemd dat mijn luteale fase dan maar 11 dagen is geweest. Ik baal er
goed van maar aan de andere kant ben ik blij met een kortere cyclus.
Hopelijk is het volgende maand weer zo kort...

Hoe is het met jou nu? Is je ongi al bijna voorbij?

Veel liefs,

Aurora

NOU ZEG,

Hoi Aurora,

wat vreselijk balen zeg, bij jou is het dus ook te vroeg gekomen. We gaan dus allebei voor een kindje januari 2006 OK? De volgende ronde komt het allemaal goed ik weet het zeker. Je moet toch wel eens positief denken, en trouwens bij mij is dit misschien wel makkelijker als bij jou zit tenslotte nog steeds maar in ronde 2. Maar goed ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde wel raak is. Weet zelf zo ontzettend goed hoe frus. het is als het zo lang duurt mijn zoontje kwam pas na 15 maanden proberen en iedereen in de buurt maar zwanger worden werd er helemaal stapel dol van. Mijn ongi is voorbij dus voor ons is de klus periode weer aan gebroken LEKKR HOORRRR!!! hahahaha, we gaan er lekker van genieten. Ik vind het gewoon fijn dat ik iemand hier heb waar ik mijn ei kwijt kan en ik hoop voor jou dat dit het zelfde geldt. DUS daarom heb ik je even geschreven.

Dikke x van mij

Terug
Bovenaan