voor ayse

hallo,ja mijn temperatuur was de laatste 14 dagen tussen 36.9 en 37. 2.je ziet maar dat dit niet zoveel te betekenen heeft.ik was er zo zeker van deze rond.heel mijn leven staat in het teken van zwanger zijn.daarom heb ik samen met mijn man een besluit genomen.we stoppen met ons te fixeren op zwanger worden,wel of geen eisprongt hebben,zoeken naar eventuele zwangerschapsverschijnselen.wij gaan gewoon om de 2 dagen klussen in de eerste plaats omdat we van elkaar houden en uit onze liefde een kindje wil laten geboren worden. wij denken dat dit een betere en minderestressie manier is om zwanger te worden.ik hoop dat jou ongi nu snel komt en je aan de volgende ronde kunt beginnen.maar nog beter zou zijn dat je zwanger was.heel veel liefs leen
 
Hoi Leen,
Misschien is dat inderdaad beter. Ik wordt er bijna niet geod van. Ik denk er dagelijks aan. Goed idee van je! Mijn leven is zo ook goed, en als er dan uit liefde een kid bij komt is het alleen maar des te beter. Gezondheid is ook alles!
Nu ga ik lekker een weekje op vakantie bergklimmen in italie. Er lekker even tussenuit.Wie weet wat de berglucht nog doet!
Liefs Ayse
 
Terug
Bovenaan