Voor Barbarella

Hallo Bar,

Thanks voor je lieve berichtje.....
Maar we volgen de boekjes en meer kunnen we niet doen he.....We wachten elke maand af. Ik ben trouwens 25 (bijna 26!!!) en jij??
Ik ben sinds januari gestopt met de pil en in februari werd ik niet ongesteld.....Tja dan denk je meteen...YES!!! Maar nee hoor, de test bleef negatief. Dus ikke naar de huisarts en mee dat ik daar zit denk ik.....Wat voel ik me toch raar worden. En ja hoor ikke daar naar de wc en ik had oorlog in mijn buik. Toch bij de huisarts even naar binnen gegaan en hij vertelde mij dat er dan waarschijnlijk wel iets heeft gezeten maar dat t afgestoten is. Nou je denkt dan zeker wel....K**** maar ja, tis de eerste keer en dan heb je er nog enig sinds vrede mee. Maar elke dag....tjee hoe hou je dat vol. Hoe lang zijn jullie nu bezig????
 
Haai bloempje!

Ik ben 23 jaar (in oktober word ik 24) en ik ben eind juni pas gestopt met de pil ;) het is echt een spannende tijd...ik ben zo benieuwd wanneer het raak zal zijn. Ik heb nu al een beetje ongesteldheidgevoel maar dat zal wel erg snel zijn. Ik hoop maar nergens teveel op, anders krijg je zo'n grote teleurstelling! Wat komt, komt!
 
Terug
Bovenaan