Voor Barbarella

Wat superverstandig van je om het te bestellen en dus gewoon moet wachten. Ik ben zo slim geweest om van Predictor zo'n verpakking te kopen waar meteen 2 in zitten. Ik heb nu toch erg snel de neiging naar de kast te lopen en die 2e ook te gebruiken. Haha, maar het was wel goedkoper dan eentje. Ik ga vrijdag een weekje op vakantie naar Putten, we hebben er enorm veel zin in. heb geen idee of ik dan in mijn vruchtbare periode zit, omdat ik nog altijd niet ongi ben geweest, maar we zullen vast veel klusplezier hebben.

Heeeel veeel succes woensdag enne...we horen het he!! (+-punt, er zijn wel erg veel meiden die rond deze tijd een positieve test doen!!! Wie weet...)

Haha! Ja daar dacht ik ook al aan, maar dat zijn volgens mij meestal meiden die al langer bezig zijn...maar je weet nooit...hihi
Gezellig hè, dat elke keer berichten naar elkaar, schept een enorme band =D

Ik wens je zoooveel plezier op vakantie, zou zelf ook wel willen, maar dat wordt aug/sept pas een weekje of wat België met mijn vriend en vader op mijn vader's boerderij. Hij heeft daar Arabische paarden, leuk joh!

Nou ik spreek je snel, gelukkig blijf je maar een weekje weg!

kus Bar

Terug
Bovenaan