Voor Barbarella

A

Anoniem

Guest
Mijn NOD is vandaag.
Heb gewoon een super goedkope test (nou ja nog bijna 8 euro) van het DA eigen huismerk gehaald en die zou ook al op je NOD dag laten zien of je zwanger bent ja of te nee...
Heb ook nog een test van het Kruitvat liggen....maar pos is toch pos?!?!
Maar ik had zo'n gevoel dat het raak was mede door mijn eisprong die ik voor de eersste keer voelde en de bloeding na 8 dagen.....
heel vreemd maar op de een of andere manier wist ik het gewoon....
Ging ook al opletten met eten....alleen het roken...pfoe...dat wordt nog een zware klus!!

Maar jij ook succes!!

San!!! gefeliciteerd!!! en ik lees dat je een bloeding had na 8 dgn??????dus w.s innestelling?? hopelijk heb ik net zoveel geluk als jij;verlies sinds vandaag ook wat lichtroze,2x een heeeel klein beetje,maar meestal komt mijn ongi er dan aan.

geniet ervan!
gr. petra

Hallo Petra,
Jij gaaf he, ben er nog versteld van....zelfs mijn buuf en goede vriendin vond dat ik zo nuchter was...maar ik denk dat ik het nog niet zo besef!!!

Ach je weet het nooit.....maar je voelt het op de een of andere manier als het raak is......ik voelde het gewoon ondanks dat ik geen echte verschijnselen heb.....
Succes....en ik stuur het virus weer verder rond hoor....wie weet heb ik je nu al besmet! : -)

verspreid het maar lekker inderdaad!!
en geniet maar hoor! onze tijd komr ook.
gr. petra

Terug
Bovenaan