voor Batsertje

A

Anoniem

Guest
Hoi Batsertje,

Mijn emailadres heb ik al naar je gemaild als het niet is aangekomen laat het me dan ff weten.
En heel erg bedankt dat je dat voor me wou doen.

Groetjes

Hey..

Als het goed is moet je twee mailtjes van me hebben ontvangen... De eerste bevat de curve die ik zelf heb gemaakt en de tweede de curve in excel die ik van babybrabbel heb gedownd... Die is trouwens ook overzichtelijk en makkelijk in te vullen..

Hoop dat het aangekomen is allemaal...

liefs..Bats

Hoi Batsertje,

Ik heb niks ontvangen. Heb je het wel naar mari.gimeno-malagon@svhw.nl gestuurd?

Hoi Batsertje,

Ik heb ook nog een andere email en dat luidt: m.gimenomalagon@chello.nl .
Als je het hebt verstuurd kan je me dan een seintje geven want ik kan er pas om 6 uur nakijken want dan ben ik pas thuis. ik hoop dat het lukt want ik ben echt benieuwd. Ik snap er zelf niks van en als ik nu een voorbeeld zie dankrijg ik tenminste een beeld ervan.

Hey hallo..

Ik heb beide curves ook nog ff naar je chelloadres gestuurd... hopelijk meer succes...

Groetjes Bats

ik ga straks eventjes kijken ik hoop dat het gelukt is mocht het niet zo zijn is er dan een andere optie???

Hey..

Het lijkt me stug als het met mailen niet lukt hoor.. Ik weet niet of je msn hebt? Mocht het niet lukken met mail dan kan ik altijd proberen het via msn over te brengen..
Maar denk dat het wel goed is zo... Kan ook zijn dat je die eerste mail later op de dag nog aankomt hoor.. heb ik ook heel vaak met mun vriend als ie mailt vanaf zun werk..

Komt wel goed.. groetjes.. Bats

is goed ik heb ook msn als het dus niet op me chello email aankomt dan laat ik het je wel straks weten dan moet het maar via de msn.

groetjes

Terug
Bovenaan