Voor Batsertje


Ik wil even reageren op jouw reactie die je geplaatst hebt onder het kopje oorbelletjes..
Ik vind het dus niet normaal hoe jij hier op reageert.
Hoezo hebben moeders die hun kindjes oorbelletjes zetten een steekje los?
Ik begrijp jou niet, laat iedereen in zijn waarde!
Dat jij jouw kind geen oorbelletjes wil geven, prima, jouw keuze, maar veroordeel een ander er dan niet op.
Weet je wanneer er iemand een steekje los heeft zitten?
Als iemand een anders mening en keuze niet respecteert en zulke berichtjes achterlaat.
Ik heb zelf een dochter van bijna 9 mnd en zij krijgt ook oorbelletjes, dat is een traditie in de familie.
Ik laat me door jou zeker niet aanpraten dat ik dan maar een slechte moeder ben omdat ik mijn kind pijn laat lijden?
Er zijn geloof ik veel ergere dingen waar je een kind   pijn mee kan doen, dus voortaan beetje beter nadenken.
Ik bedoel er verder niks mee maar het schoot me een beetje verkeerd in mijn keelgat toen ik dat stukje las.
Iedereen heeft een mening hierover maar veroordeel een ander niet!!

Gr, Sarah.
 


Hallo
Ik ben niet degene die je hier wil aanspreken maar ik wil wel even reageren. Je schrijft nl dat je vind dat zij een ander in zijn waarde moet laten maar waarom verlaag je jezelf dan tot  deze reactie. Zelf heb je ook een reactie bij "oorbelletjes" geschreven die daar ook niet van getuigen.
Quote:

Ik heb veel   gehad aan de discussie, al vond ik sommige mensen wel overdreven reageren.
Het is beslist niet ordinair, als dat onder ordinair verstaan word nou wat moet de rest wat wel ordinair is dan voorstellen.


Laat ieder zijn mening geven en ga je daar verder vooral niet druk om maken. Dat houdt het hier m.i. wel wat gezelliger.





 

Als jij vindt dat ik me ergens toe verlaag is dat jou mening.
Ik geef gewoon mijn mening net zoals iedereen hier.

Vind het alleen beetje raar dat "wij"dan maar een steekje los hebben zitten omdat wij onze kindjes oorbelletjes geven.

Het zal verder wel aan mij liggen, ik vind het verder wel prima!

Dan heb ik maar een steekje los en ben ik maar een slechte moeder omdat ik mijn kindje onnodig blootstel aan pijn, want zo is het toch?
 
Hallo
Het laatste wat ik wil is je in het harnas jagen. Je hebt mij niet horen zeggen dat je een slechte moeder bent omdat je een kindje oorbellen wilt geven! Hier vind ik echt wel wat meer voor nodig.
Ik vind idd dat je verlaagd omdat ik juist vond dat je een duidelijk beeld gaf in je eigen geplaatste stukje en dan vind ik het jammer om te zien dat je zo gaat reageren. Dit is wrs. anders op je overgekomen dan bedoeld, helaas dan.
 
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar wil toch ff reageren .... Maar ik zie nergens staan in het stukje van "Batser" dat ze zegt dat moeders die oorbelletjes willen plaatsen een steekje los hebben. Misschien zie ik het verkeerd, neem me dat dan niet kwalijk.

Prettige dag verder!!
 
Hahahahaha, wat heb ik aangericht met mijn discussie over oorbelletjes.
Wat grappig dat mensen hier toch best heftig op kunnen reageren.
Maar batsertje heeft toch wel enigzins geschreven wanneer je je kind  oorbelletjes wilt geven en daardoor je kindje  onnodig pijn doet,  dan heb je volgens haar een steekje los zitten. Zie bij het onderwerp oorbelletjes.
Maar goed, ieder zijn eigen kijk erop. En de een kan nu eenmaal beter genuanceerder overkomen dan de ander. Gelukkig zijn   we niet allemaal hetzelfde, toch?

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan