Hoi Peet,
Die pauze inlassen is niet zo moeilijk als je je zorgen maakt. Ik heb last van mijn borst wat waarschijnlijk door de hormonen komt. Dat dacht de hA en de gyn tenminste maar het duurde zo'n beetje 3 maanden en was toen zo overstuur dat ik een verwijzing had gekregen, maar ik moest eerst mijn cyclus afmaken ivm de mogelijke zwangerschap. Uiteindelijk heb ik gisteren, met mega spanning in mijn lijf een mamografie laten maken en gelukkig was alles goed. Bij pijn is het meestal geen borstkanker maar was toch erg ongerust.
Dus ik kan me nu echt helemaal op het huis richten en daar echt van proberen te genieten. We wonen nu in een rijtjeshuis en gaan naar een twee-onder-een-kap woning met garage voor de cabrio van mijn man (die cabrio heeft ie nog niet krijgt hij dit jaar ook nog niet maar de garage is er vast). Tja, als je geen kinderen hebt houd je ergens geld over! Had uiteraard liever kinderen gehad dan een nieuw huis maar wie weet krijgen we nu wel en een groter huis en ook nog wel een kindje. Wie weet!
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat jij geen pauze wil inlassen, wat je zegt, de kleine wordt steeds ouder en het is toch leuk als ze niet super veel schelen. Ik verschil samen met mijn zus bijna 6 jaar en dat is toch veel. Zeker nu zij wel kinderen heeft (oudste is 8 jaar)en ik niet dan blijft dat verschil in levensfase. Als wij binnen het jaar een kindje hadden mogen krijgen dan had dat nog redelijk bij elkaar gezeten. Zij heeft nl. ook nog een zoontje maar die is kort voor zijn geboorte overleden 4 jaar terug.
Pff, zo zit je even te typen en is ook dit weer een super lang verhaal geworden.
Tot gauw,
Liefs, Belle