voor Belle

Hoi Belle,

Ik was even benieuwd...
Ik weet dat je een tijdje niet hier actief bent geweest, maar de laatste tijd zie ik je weer vaak voorbij komen.
Hoe is het met je?
Zitten jullie nu even in een pauze of ben je alweer aan het behandelen?

Ik wist het even niet meer en was benieuwd hoe het met je gaat?

liefs,
mama peet

Hoi Peet,

wat leuk gewoon een berichtje voor mij!! Ik heb nog steeds pauze. Ik merk nu dat die hormonen er toch wel voor zorgden (waarschijnlijk in combinatie met andere dingen) dat ik me anders voelde. Wat onrustiger en passiever. En nu wil ik me even helemaal richten op ons huis waar we over 3 weken de sleutel van krijgen. Er moet stiekum nog wel wat gebeuren. Dus ik doe het nog even rustig aan. Ik voel me wel weer wat prettiger, alsof ik weer wat meer grip op mijn gevoel heb. Zelfs nu ik vorige week ongi ben geworden, dat kwam ook half zo heftig niet aan. Gelukkig.

Maar hoe is het  nu met jou? Zijn je RD er al? En trek je het nog een beetje? Ik zou je een pauze willen aanraden maar niets doen voelt soms zo als verloren tijd. Hou vol nog even en wie weet.....

Succes en bedankt voor je lieve berichtje.

Liefs, Belle

Hoi Belle,

Spannend een nieuw huis? Gaan jullie flink klussen en verbouwen?

Ik vind het knap dat je die pauze in kunt lassen.
Daar hebben wij ook wel over nagedacht, en van de ene kant willen we dat wel (verstandelijk) maar emotioneel gezien kunnen we het niet....
Ons manneke is nu ruim 3 jaar en het verschil wordt elke maand groter.
En als we nu pauze inlassen vraag ik me af of we nog beginnen....

Daarnaast heb ik geen regelmatige cyclus, dus heb ik veel onzekerheid zonder pil of hormonen....
Maar goed.....
ik wacht nu af tot de RD er zijn en we weer verder kunnen...

Tot snel weer
liefs,
mama Peet

Hoi Peet,

Die pauze inlassen is niet zo moeilijk als je je zorgen maakt. Ik heb last van mijn borst wat waarschijnlijk door de hormonen komt. Dat dacht de hA en de gyn tenminste maar het duurde  zo'n beetje  3 maanden en was toen zo overstuur dat ik een verwijzing had gekregen, maar ik moest eerst mijn cyclus afmaken ivm de mogelijke zwangerschap. Uiteindelijk heb ik gisteren, met mega spanning in mijn lijf een mamografie laten maken en gelukkig was alles goed. Bij pijn is het meestal geen borstkanker maar was toch erg ongerust.

Dus ik kan me nu echt helemaal op het huis richten en daar echt van proberen te genieten. We wonen nu in een rijtjeshuis en gaan naar een twee-onder-een-kap woning met garage voor de cabrio van mijn man (die cabrio heeft ie nog niet krijgt hij dit jaar ook nog niet maar de garage is er vast). Tja, als je geen kinderen hebt houd je ergens geld over! Had uiteraard liever kinderen gehad dan een nieuw huis maar wie weet krijgen we nu wel en een groter huis en ook nog wel een kindje. Wie weet!

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat jij geen pauze wil inlassen, wat je zegt, de kleine wordt steeds ouder en het is toch leuk als ze niet super veel schelen. Ik verschil samen met mijn zus bijna 6 jaar en dat is toch veel. Zeker nu zij wel kinderen heeft (oudste is  8 jaar)en ik niet dan blijft dat verschil in levensfase. Als wij binnen het jaar een kindje hadden mogen krijgen dan had dat nog redelijk bij elkaar gezeten. Zij heeft nl. ook nog een zoontje maar die is kort voor zijn geboorte overleden 4 jaar terug.

Pff, zo zit je even te typen en is ook dit weer een super lang verhaal geworden.

Tot gauw,

Liefs, Belle

Jee meid, dat is niet niks... ik snap dat je dan door al je zorgen om iets anders ff een pauze in last.

Nu alles goed is, is dat weer een fijne opluchting.
En straks lekker druk met het huis. Ook heel leuk!

Succes met alles en tot snel maar weer...
liefs,
Peet

Terug
Bovenaan