Voor Belle

Lieve Belle!

Wat lees ik nu op het oktoberforum???? Je bent zwanger!!!!
Meid, van -e gefeliciteerd!!!!!!
Ik heb het berichtje hier denk ik ergens gemist, maar vind het geweldig om te lezen dat het jullie na al die tijd dan toch gelukt is> Bijna 4 jaar toch?

En hoe voel je je? Gaat het goed? Heb je al een echo gehad?
Veel vragen..... sorry!

Ik ben er gewoon even perplex van... heerlijk zo'n berichtje, dat geeft anderen (en mezelf) dan ook weer hoop!
Meid, een dikke knuffel voor jou en geniet ervan!

Liefs,

Ginger

Hé Ginger,

wat lief een berichtje voor mij! Dank je wel.

Ik ben nu 6 weekjes zwanger (weet dit nu 2 weken) ik kan het nog niet helemaal geloven. Durfde eerst helemaal niets. Gaat nu wel beter. Het went.

Maandag heb ik de eerste echo om te kijken of het goed is en daarna dacht ik zet ik het hier op het forum neer. Het risico is redelijk aanwezig dat er iets niet goed zou gaan (iets verhoogd risico vanwege de ivf)
Maar ik had me idd al aangemeld, welliswaar voorzichtig, op het oktober forum.

Stiekum had ik het alwel neergezet onder woensdag punctie (die ik  voor de puctie  had geopend.)

Ik had een tijdje terug  nog wel een paar keer bij jullie mee gelezen  en zag dat je nog weer geduld moet hebben. Maar je ziet, zelfs na bijna 4 jaar (ruim 3,5 zegt mijn man)kan het dan toch nog. Nu heb ik wel het idee dat je met IVF meer kans hebt dan met IUI en de operatie speelt denk ik ook positief mee.

Ginger, houd moed en ik hoop je snel te zien op het zwanger zijn forum!!!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan