Voor Belle04

Hoi Belle!

Ik  dacht ik laat maar weer eens wat van me horen. Je gaf aan dat ik je hier zou kunnen vinden....
Hoe gaat het met je? Vlot de zwangerschap al aardig? Het is vast al een beetje aftellen nu.....
Bij ons staat weer een nieuwe fase voor de deur. Na de teleurstellende onderzoeksresultaten, hebben we te horen gekregen dat IVF voor ons niet opgaat en we mogen gaan starten met ICSI. We hebben lang getwijfeld, dat gedoe van naalden in eicellen wekte toch wat weerzin op... Maar goed, de wens is groter en we laten het hele traject toch over ons heen komen en denken er maar niet al te veel over na.
A.s. zondag mag ik gaan beginnen met spuiten, ik ben benieuwd. Ik zie er erg tegenop en zeker tegen die ellendige ww.

Ik zal hier af en toe checken, want ik ben erg benieuwd hoe je bevalling zal gaan en wat voor een wereldwonder je gaat krijgen!

Heel veel liefs,

Ginger

quote: ginger schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 14:48:33'));

Hoi Belle!

Ik  dacht ik laat maar weer eens wat van me horen. Je gaf aan dat ik je hier zou kunnen vinden....
Hoe gaat het met je? Vlot de zwangerschap al aardig? Het is vast al een beetje aftellen nu.....
Bij ons staat weer een nieuwe fase voor de deur. Na de teleurstellende onderzoeksresultaten, hebben we te horen gekregen dat IVF voor ons niet opgaat en we mogen gaan starten met ICSI. We hebben lang getwijfeld, dat gedoe van naalden in eicellen wekte toch wat weerzin op... Maar goed, de wens is groter en we laten het hele traject toch over ons heen komen en denken er maar niet al te veel over na.
A.s. zondag mag ik gaan beginnen met spuiten, ik ben benieuwd. Ik zie er erg tegenop en zeker tegen die ellendige ww.

Ik zal hier af en toe checken, want ik ben erg benieuwd hoe je bevalling zal gaan en wat voor een wereldwonder je gaat krijgen!

Heel veel liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Rot voor je dat IVf niet kan maar qua behandeling voor jou maakt het niets uit. Onze gyn in belgie zei dat ze bij ons half ivf half icsi ging doen. Omdat ze het zonde vna de poging vinden als ze er achteraf achter komen dat IVF niet werkt. En de rest wat in het lab gebeurt zie je toch niet. Ik hoop gewoon dat het voor jullie net zo mag lopen als bij ons en dat er een wondertje mag groeien in je buik. Zet alleen niet te hoog in op de eerste keer. Ik was wel in 1 keer zwanger en toen dacht een vriendin van mij (die ook ivf behandeling kreeg) dat het bij haar ook wel in 1 keer zou lukken. Tja toen was de klap hard toen het dus niet gelukt was. De gyn zei bij ons na terugplaatsing dat ik grote kans had om na 3 behandelingen met een zwangerschap te eindigen (wrs vanwege het aantal bevruchte eitjes...)

Maar wel reuze spannend voor je, en laat je zeker niet gek maken. Rustig aan doen en reeel blijven. Koppie erbij, zeg maar.

Hier gaat alles nog goed. Begin nu wel wat kwaaltjes te krijgen en ja het aftellen is begonnen met alle nadelen erbij. Als je gaat aftellen dan wordt je het zat en dan wordt het zwaar. Net als de laatste weken voor je op vakantie gaat. Die zijn ook niet om door te komen...Maar ik ben nu al lekker thuis een beetje rusitg aan doen enzo.

Lees wel veel het forum maar reageer minder vaak. Kijk ook nog regelmatig op als het langer duurt en daar zag ik al dat je had gereageerd. Hield het nl wel een beetje in de gaten wanneer je weer ging beginnen. En later zag ik speciaal een berichtje voor mij hier. Vond ik erg leuk!!! Ik hoop zo dat deze poging aan mag slaan dan zijn jullie van het groepje allemaal zwanger. Gun het je echt! Niets is frusterender dan wel willen en dat het maar steeds niet lukt.

Ginger heel veel sterkte en succes en hou je rustig. En als er wat is, ik hou ook het andere forum in de gaten.

Liefs Belle

Hoi Belle!

Lief dat je een berichtje hebt achtergelaten!
Ik schrijf ook niet zoveel meer op het forum. Ik schrijf meer de mensen van het Radboud in Nijmegen op onze digitale poli. Allemaal mensen met hetzelfde traject op dezelfde tijd. Ook de artsen en verpleegkundigen kletsen daar vaak mee en dat is erg prettig!
Daarnaast mail ik nog af en toe met Cath.

Hier alles goed: de eerste prik viel achteraf erg mee. Ik heb die dag erg veel gehuild van de stress en tijdens het zetten ook. Ik heb naaldenangst zoals ik verteld heb...
Maar goed het viel echt mee! Ik heb er ondertussen al weer 4 op zitten en ik doe het dus helemaal zelf.
Ik merk wel dat het gebied rondom mijn navel gevoeliger is: ik heb dan meer pijn bij het zetten en erna. Ik prik dus maar iets meer naar links en rechts en dan voel ik er nauwelijks wat van.
Wat betreft bijwerkingen: ik ben erg moe (maar slaap nauwelijks), heb een lichte hoofdpijn en gevoelige borsten, dus tot nu toe valt ook dat enorm mee. Ik weet niet of je meer bijwerkingen van de Puregon krijgt? (lijkt me nl. wel...)

Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt! En die ongeduldige laatste weken herken ik wel, dat had ik bij mijn zoontje ook. Kon gewoon niet wachten tot de bevalling begon! Maar geniet nog van het gerommel in je buik hoor! Ik heb mijn "buik" echt enorm gemist de eerste maanden. Voor mij waren het echt twee verschillende dingen: de gezellige en intieme band met mijn buik en mijn zoontje Thijs...

Nou, wie weet volg ik je snel, ik laat af en toe wel wat weten!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

fijn dat het prikken mee valt. Ik zag er ook wel tegen op maar als je het eenmaal hebt gedaan valt het wel mee. Om me te laten prikken vind ik enger.
Wat de bijwerkingen van puregon zijn weet ik niet, ik spoot Gonal. De gyn wilde eigenlijk een ander middel maar ik was al zo gewend aan gonal (bij iui) dat ik gonal mocht spuiten. En daar had ik vrij weinig bijwerkingen van. Gespannen enzo ben je toch wel, hoe relaxed je het traject ook probeert te volbrengen.

Hoe ver ben je nu? Punctie al gehad? Ik hoop echt van harte dat jij je binnen een paar weken ook op het zwanger forum mag melden. Houdt nog even vol, he!!! Niet alle moed opgeven.

Sterkte, groetjes Belle

Hoi Belle!

Hoe is het met je? De laatste weken zijn voor jou al weer aangebroken. Houd je het nog vol? En al lekker nieuwsgierig naar de kleine?
Hier in een spannende tijd beland. Afgelopen maandag de punctie gehad. Er waren 8 eicellen gevonden, waarvan er 6 geinjecteerd zijn met een mooi zaadje.
Vanmorgen bericht gehad dat er 5 goed zijn gaan delen. Een mooi resultaat dus!
We zijn echt al heel erg blij! Morgen om 12.15 de tp, dan horen we ook wat de kwaliteit is van onze potentiele buikvriendjes. Wel vreemd dat ze daar liggen te groeien...
Heb ze graag heel snel in mijn buik, moet toch veel gezelliger zijn dan in zo'n kale broedstoof.....

Nou meid, ben je weer op de hoogte, duim maar voor me, want die ellendige ww breken weer aan. 26 september is mijn testdag (mijn verjaardag....).
Ik hoop dat ik die dag haal!

Liefs,

Ginger

quote: ginger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 10:59:51'));

Hoi Belle!

Hoe is het met je? De laatste weken zijn voor jou al weer aangebroken. Houd je het nog vol? En al lekker nieuwsgierig naar de kleine?
Hier in een spannende tijd beland. Afgelopen maandag de punctie gehad. Er waren 8 eicellen gevonden, waarvan er 6 geinjecteerd zijn met een mooi zaadje.
Vanmorgen bericht gehad dat er 5 goed zijn gaan delen. Een mooi resultaat dus!
We zijn echt al heel erg blij! Morgen om 12.15 de tp, dan horen we ook wat de kwaliteit is van onze potentiele buikvriendjes. Wel vreemd dat ze daar liggen te groeien...
Heb ze graag heel snel in mijn buik, moet toch veel gezelliger zijn dan in zo'n kale broedstoof.....

Nou meid, ben je weer op de hoogte, duim maar voor me, want die ellendige ww breken weer aan. 26 september is mijn testdag (mijn verjaardag....).
Ik hoop dat ik die dag haal!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Fijn om te horen dat het tot zover goed is gegaan. 8 is een mooi aantal eicelllen! Hebben ze uiteindelijk ook nog kunnen invriezen? Dat zou allicht weer schelen voor een mogelijke volgende keer (of een volgend kindje als je ze toch over hebt.....)Ik weet helemaal niet of je hierna nog weer voor een derde kindje zou willen gaan. Bij ons liggen er nog 4 te wachten. Of voor een volgende of ter donatie als de tweede spontaan zou gaan.
Hou vol met de wachtweken. Ik hoop zo voor je dat het nu raak mag zijn! En dat de 26-ste geluk brengt. Mijn schoonzusje gaat op die dag trouwen en een vriendin is een aantal jaar geleden op die dag getrouwd en het is je verjaardag dus ik hoop voor jou op het allermooiste verjaardagskado!!

Maar hou je rustig laat je niet gek maken door wat je allemaal voelt. Oogkleppen op tot de 26-ste (gewoon proberen dor te gaan met de dingen die je al deed bedoel ik)

Sterkte en ik hoor het wel.

Liefs, Belle

Hey Belle!

UIteindelijk 4 A-tjes! 1 teruggeplaatst en de overige 3 waren geschikt voor cryo, dus dat is erg fijn!
Eerste ww zit er op die ging wel... Voel me nu een stuk minder.
Stress, hoofdpijn, moe, etc. etc.
Kan niet wachten, ben het zat. Gelukkig komend weekend even weg en veel vergaderingen de komende week, schiet de tijd wat meer op!
Ik heb altijd 3 kids gewild, maar nu het zo moeilijk gaat ben ik al heel blij als we 2 schatjes kunnen krijgen. Thijs is spontaan geboren en daar zijn we dolgelukkig mee. Zeker nu blijkt dat ik endometriose heb (in vorig zh niets van gezien ondanks 7 IUI's!). Kortom dus dubbele problemen, bij mijn man en mij. Thijs is dus echt een wonder voor ons! We willen dolgraag een tweede, vooral voor Thijs, maar hebben dit niet meer over voor een eventuele derde.
Ik laat snel wat weten!

Liefs,

Ginger

Hé Ginger,

Wat een goede uitslag zeg, tot zover. En nu is het heel spannend gelukkig word je goed bezig gehouden. En vooral jezelf niet gek maken.
Ik kan me wel voorstellen als je last hebt van die hormonen dat je het hierbij laat. Gelukkig wandelde ik overal redelijk soepel doorheen en zie nu niet op tegen nog een behandeling maar ja zover is het nog niet. Eerst maar eens bevalllen (ahhh best griezelig).

Heel veel sterkte nog de komende week en als je me nodig hebt ik ben hier en hou ook het andere forum in de gaten.
Ik duim voor goed nieuws voor jullie!!!!!!!

Groetjes Belle

Terug
Bovenaan