Voor Belle27

Hallo Belle,

Je hebt vandaag je afspraak bij de huisarts gehad. Ben zeer nieuwsgierig hoe het is gegaan. Hoop voor je dat ze al wat testjes gedaan heeft.

Laat gauw wat weten!

Liefs
patricia

He Patries!

Bedankt voor je berichtje

Ik stond vanochtend binnen 10 minuten weer buiten.
Ik had niet echt het gevoel alsof ze er heeeeel erg veel verstand van had, ze kon niet echt antwoord geven op mijn vragen.
Maar ze zei gelijk dat ze een verwijsbriefje voor me zou schrijven.

En was wederom super lief! Ik vertelde haar dat ik elke maand schijnzwanger ben! Dat ik dan het gevoel heb: JA!! Nu is het gelukt...ik weet het zeker, hahaha   -> NOT!
(Ik ben iemand met behoorlijk wat zelfspot, dus kan tot nu toe meestal nog wel lachen om alles)  

Die brief  kan ik morgen ophalen en daarna kan ik telefonisch een afspraak maken bij de gyn! Dus ik ben blij, maar ook wel een beetje opgelaten: Nu gaat het dan toch echt gebeuren...*bibber, bibber*

Dus geen testjes aan haar kant. Maar ik lees ook vaak dat de gyn die testjes sowieso zelf weer over doet. Dus dan maar in één keer goed, toch?

Ik heb eigenlijk geen idee hoelang de wachtijd ongeveer zou zijn? Hopelijk niet te lang.....

En jij: Gewoon ook lekker positief zijn en dromen hoor!! Teleurgesteld ben je toch wel als het eventueel niet is gelukt, dus probeer nu maar lekker te genieten van: het-is-misschien-wel-gelukt gevoel!!!!!

Ik duim in ieder geval voor je

Liefs Belle

Hoi Belle,

Nou de spannende tijd gaat beginnen voor jullie beide. Ben je alleen naar de huisarts geweest of niet. Ikke wel toen. Gelukkig ging mijn vriendje mee de eerste keer naar de gyn. Ik vond het dood en doodeng. Vooral omdat je geen idee hebt wat die man of vrouw nou eigenlijk allemaal gaat doen. Bij mij duurde het ongeveer een week of drie voordat ik kon komen. Ik hoop voor je dat je net zo'n mazzel hebt of misschien nog wel meer. Dat je volgende week al mag komen dat zou wel mooi zijn. Spijkers met koppen slaan!

En in de tussentijd blijven we gewoon oefenen!

Liefs
patricia

Terug
Bovenaan