Voor Benthe en....

A

Anoniem

Guest
He Benthe,

Als ik nu alle berichten goed heb gelezen zit je in spanning op dit moment toch? heb je al getest? Wat is begrijp heb je een zeer positieve tampontest ( had ik voor dit forum nog nooit van gehoord, maar zo leer je weer wat, ha ha) En verder had je toch ook allemaal goede vooruitzichten toch. Nu hoop ik niet dat ik je berichtje dat je meldt dat je al ongi bent gemist heb, anders is dit nogal een lullig berichtje van me.

Hou je ons op de hoogte van je ontwikkelingen?

Liefs Carina

Dag Carina,

Wat lief dat je zo geinteresseerd bent.
Nou, ik ben dus nog steeds niet ongesteld!!! Het zit er voor mijn gevoel ook nog niet echt aan te komen. De tampontest is nog steeds positief. Gister wel ontzettend veel buik- en rugpijn gehad. Maar nu nergens meer last van.

Volgens het pendelen ben ik zwanger, dus ik hoop dat ze gelijk heeft.
Maar ik hoor wel meer meiden hier op het forum die zogenaamd nu al zwanger zijn en heel toevallig ook een meisje krijgen. Maar... ik WIL het wel heel graag geloven.

Ik denk dat ik morgen of in de loop van de week nog maar een test ga doen....

Spannend hè.

En jij? Jij hebt medio maart je nod geloof ik hè? Balen als je ongesteld word of niet?

x

He Benthe,

Was inderdaad weer een behoorlijke teleurstelling. NoD pas 12 maart, ben nu fijn ongi. Ik was vijf dagen overtijd en dacht het echt dit keer, maar goed vol goede moed weer verder.

Oh wat spannend, wanneer ga je testen....

oh ik lees nu dat je of morgen of in de loop van de week gaat testen.  voor je!!!

Succes en als het raak is neem ik de NOD lijst over ok?

Liefs Carina

Dat is zeker balen!!! Die rode kuttenkoppen ook (sorry voor de grove taal maar vond het zelf wel een grappige uitdrukking hahaha).

Wat is zwanger worden toch zenuwslopend hè!!!!

Terug
Bovenaan