voor Benthe ... ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
He Benthe,

Onder het kopje NOD lijst had je een vraag gesteld over ovulatietesten, nu dacht ik daar kan ik beter een nieuw kopje van maken. Ik ben nu nog niet Ik heb net een termometer gehaald en vanaf mijn volgende ongi ga ik daarmee beginnen. Maar ovi testen... ik weet het niet hoor. Bij mij is het onregelmatig, dus ik denk dat ik dan aan het testen blijf en dat vind ik financieel een beetje jammer. Maar goed ik hou hoop, hoe wel het ook wel eens door mijn hoofd geschoten is dat het misschien helemaal niet lukt. Voor jou op naar de volgende ronde, voor mij flink klussen deze week!

Groetejs Carina

Bedankt voor je berichtje. Ik heb nu ovulatietesten besteld bij www.senstitest.nl. Ik hoop maar dat het werkt. Vanaf vandaag ga ik ook temperaturen. Dit kan natuurlijk geen kwaad en hopelijk krijg ik nu meer zicht op mijn eisprong....

En voor jou; klusze zou ik zeggen. Dat ze maar de goede kant op mogen zwemmen!!

Lfs Benthe

hallo benthe

ovulatie testen zijn makkelijk in gebruik.

Waar je heel goed op moet letten is of de streep gelijk is of donkerder als de referentiestreep.

let goed met hoelang je vorige cycli hebben geduurd neem dan de kortse en ga vandaar uit meten elke dag dezelfde +/- tijd en niet te veel drinken (niet) dan verdun je je urine.

Is de test donkerder als referentie dan heb je binnen 24 tot 36 uur je eisprong.

Na de eisprong 24 to 48 uur gaat je temperatuur omhoog.

veel veeel testsucces

Nanda,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb de vorige maand ook getest met die ovulatietesten, maar er was toen geen eisprong te bekennen.

Ik ga het gewoon even opnieuw proberen. Heb 12 testen dus ik hoop dat het nu wel lukt.

Gr. Benthe

Terug
Bovenaan