voor Benthe

A

Anoniem

Guest
He Benthe,

Ik heb net even bijgelezen, maar volgens mij jou helemaal niet tegengekomen. Doe je het even rustig aan? Dit weekend weer testen toch of ben je inmiddels ongi? Ik hoop het niet voor je hoor. Ik blijf voor je duimen!! En ik hoop snel te lezen dat je goed nieuws hebt.

Groetjes Carina

hoi benthe,
ik ben ook wel erg benieuwd of je al getest hebt, maar volgens mij ging je wachten tot zaterdag he!? Als je wat weet laat je het dan weten, ik ben nu ook 3 dagen over tijd en wil nog in iedergeval tot dinsdag wachten en dan ga ik testen, hoop dat ik nog niet ongi ben geworden dan.
kusjes sas

Hey Benthe!

Ook ik ben supernieuwsgierig hoe het met je gaat! Ik hoop dat de duiveltjes je niet aan het lastigvallen zijn!

Groetjes, Tessje.

De duiveltjes hebben zich nog niet laten zien!!!!!
Nu wordt het écht heeeeeeeel erg spannend.
Ik vind het wel knap van mezelf dat ik nog niet heb getest, hi hi hi.
Ik denk de hele tijd vanalles te voelen in mijn buik. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet te wijzen op mijn menstruatie......

Ik vind het wel heel lief dat jullie zo aan me denken!!!!

Dikke kuz Benthe

Hai Benthe!

Ik vond het vorige week zaterdag al zoooo spannend! Ik vind het ook heel knap dat je nog niet getest hebt! Zaterdag ga je weer testen, toch?

Good luck!!!

Groetjes, Tess.

Ja, ik ga inderdaad zaterdag weer testen. Aftellen nu dus.
Maar ben zó bang dat het wéér een teleurstelling is.... We'll see.
Misschien........... test ik morgenavond wel, kan het niet meer houden van de spanning.

Knuf Benthe

Ik geef je groot gelijk, morgenavond is het ook al bijna een week geleden dat je getest hebt, toch? Dan zou er toch wel genoeg HCG in je lichaam moeten zitten om de test positief te laten zijn...als je zwanger bent natuurlijk.

Die teleurstellingen zijn echt niet leuk, he?! Ergens zeg je steeds tegen jezelf dat het vast niet zo zal zijn, maar je gevoel hoopt toch verschrikkelijk dat het wel zo is. Het valt altijd tegen als het negatief is...

Groetjes, Tessje.

Ja, dat valt heel erg tegen. Maar ik mag nog niet zeuren, dit is mijn derde ronde. Ik ga nog maar heel veel kaarsjes aansteken en hopen dat morgen voorbij vliegt zodat ik snel weet of ik de gelukkige ben ja of nee. Duim je nog even voor me mee, ik ben nu al super zenuwachtig.

Liefs Benthe

Terug
Bovenaan