Voor Biaggi (en iedereen die verder geïnterresseerd is...

We hebben een heerlijk weekend in Zeeland gehad. Mijn ouders hebben daar een caravan en daar kunnen we altijd naartoe. Kost alleen een tank benzine (is ook niet misselijk deze dagen, maar voor een heerlijk weekend hebben we het wel over). We zijn met de auto gweest hoor, mijn man kan niet motorijden en iemand van 1,62 m met iemand van 1,94 m achterop, da's toch ook geen gezicht!Dit weekend waren mijn ouders er niet, dus we konden lekker met z'n tweeën aftellen.

Alles gaat nog steeds naar wens! Ben voor de zekerheid weer even een paar daagjes gaan tempen (mijn temp gaat altijd een dag voor mijn ongi omlaag, dus ik weet dan wat me te wachten staat) maar hij was vanochtend nog 37,2!

Hoe is het bij jou? Al goeie verschijnselen? De hele wereld viert vandaag D-Day, maar wij hebben hem van de week pas!

Liefs, el.
 
Lieve el,

Ik ben hondsberoerd al de hele dag, gevoelige tepels en ontzettend moe !!! Toch wel allemaal goede tekens toch ??? Ik zie het wel, weet nog niet wanneer ik ga testen maar denk van het weekend. Ik hou je op de hoogte. Fijn, dat je een lekker weekend hebt gehad. Wij hebben gisteren een familiedag gehad. We zijn s'ochtends wezen wandelen en s'middags survivelen (schrijf je dat zo??). En sávonds uiteten geweest, ook ontzettend gezellig. Ik ga nu nog even de rest van de berichtjes lezen en zoals belooft ik hou je op de hoogte !!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan