Voor Biaggi en Moi

We zijn een paar dagen in Zeeland geweest, uitrusten, uithuilen, uitwaaien.
Ik ben lichamelijk inmiddels aardig opgeknapt, maar de 'pijn in het hart' blijft. Ik was trouwens 12 weken zwanger hoor, gelukkig nog geen 20. Maar met twaalf weken is het ook geen pretje, ik heb eigenlijk een 'minibevalling' gehad volgens de moeders.
Maar goed, het zit nou ook niet echt in mijn aard om bij de pakken neer te gaan zitten. Het voelt alsof ik een kindje heb gekregen, ik mocht het alleen niet houden. Op die manier kan ik het aardig een plekje geven.
De gynaecoloog in Portugal zei dat ik helemaal gezond was en dat ik binnen een half jaar weer zwanger kan zijn. Daar gaan we dus voor!!

Biaggi, ik lees dat er voor jou nu goede hoop is op een positieve test! Hartstikke goed joh!! Ik ben heel benieuwd.

Moi, wat balen dat de clomid niet aanslaat. Ben je niet bang voor je 'buien' als je nog meer moet gaan slikken? Dat was toch niet echt aangenaam toen je het net slikte. Nou ja, als ik het bij mezelf afpas: ik zou het ervoor over hebben, dus jij vast en zeker ook wel!

Wij zijn trouwens alweer voorzichtig aan de klus hoor, hoewel ik geen flauw idee heb wanneer (en of) ik wel een ei krijg binnenkort. Maar ja, niet geschoten is altijd mis!

Liefs, el.

Wat jammer dat je alleen voor twee personen je berichtje achter laat en dat er hierdoor groepjes gaan ontstaan.
Ik baal er altijd van als er groepjes ontstaan op dit forum, want dit gebeurd ook al zoveel in het dagelijkse leven.Verder gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor.Ik wilde het alleen even kwijt.

xxx kanjer

Hoi lieve el,

Ben blij weer iets van je te lezen joh!! Beetje een stom berichtje van "kanjer" hier boven, maar ff niet op letten!

Ik heb veel aan je gedacht hoor el, vind het zooo erg voor jullie! Knap dat jullie er meteen weer voor gaan...ik hoop dat je cycles meteen op orde is en het niet weer zo lang duurt el...dat hoop ik echt voor jullie! Ik heb weleens gelezen dat je nu extra vruchtbaar bent!

Ik ben niet bang voor mijn "buien" hoor,,,want net wat jij schrijft je hebt het er allemaal voor over!!! Als het maar goed komt, maar daar gaan we voor!!!

Lieve el, doe je rustig aan meissie!!!

Denk aan je!!

Liefs moi xxxx

o, ja mijn vorige berichtjes stonden er een beetje vaak op...ging niet helemaal goed!!!

Hoi moi,

ik heb net een berichtje bovenaan geplaatst over het groepjes vormen!

En dat waren inderdaad wel een heeeeeleboel berichtje van jou! Bijna net zoveel tranen als ik!
We hebben er nog steeds veel verdriet van hoor, ik was al zo ver, maar het krijgt een plaatsje (ik heb er ook al wat over geschreven op het miskraam-forum). We zijn er ook allebei van overtuigd dat het verdriet blijft ook al ben ik weer zwanger, maar net wat mijn collega schreef:'herinnering blijft, pijn slijt'. En een nieuwe zwangerschap maakt een hoop goed waarschijnlijk.

We denken ook aan jou hoor! Bij ons ging het tenslotte allemaal vanzelf, da's toch een ander verhaal!

Liefs, el.

Waar slaat dat nu op moi?.
Ik heb gewoon op een normale en nette manier mijn berichtje ingetikt met mijn mening,maar dit mag zeker niet meer.Wat een verstand zeg!.

Kanjer, meestal reageer ik niet op dit soort berichtjes, maar ik vind dat als je de tekst van el goed hebt gelezen je toch weinig gevoel in je donder hebt,,,om te gaan zeuren over groepjesvorming..waar gaat het over!!

Zo te lezen heb jij weinig gevoel in je donder.Inderdaad waar gaat dit over!!!.Verder was dat bericht niet voor jou bedoeld maar voor El.Of wil je me nu gaan vertellen dat je ook al voor haar gaat antwoorden?.Dit kan ze echt zelf wel(zie haar nette antwoord),dus hou je er voortaan buiten.Als ik jou wat wil vragen dan komt vanzelf je naam wel tevoorschijn bij nieuwe bericht.

Terug
Bovenaan