We zijn een paar dagen in Zeeland geweest, uitrusten, uithuilen, uitwaaien.
Ik ben lichamelijk inmiddels aardig opgeknapt, maar de 'pijn in het hart' blijft. Ik was trouwens 12 weken zwanger hoor, gelukkig nog geen 20. Maar met twaalf weken is het ook geen pretje, ik heb eigenlijk een 'minibevalling' gehad volgens de moeders.
Maar goed, het zit nou ook niet echt in mijn aard om bij de pakken neer te gaan zitten. Het voelt alsof ik een kindje heb gekregen, ik mocht het alleen niet houden. Op die manier kan ik het aardig een plekje geven.
De gynaecoloog in Portugal zei dat ik helemaal gezond was en dat ik binnen een half jaar weer zwanger kan zijn. Daar gaan we dus voor!!
Biaggi, ik lees dat er voor jou nu goede hoop is op een positieve test! Hartstikke goed joh!! Ik ben heel benieuwd.
Moi, wat balen dat de clomid niet aanslaat. Ben je niet bang voor je 'buien' als je nog meer moet gaan slikken? Dat was toch niet echt aangenaam toen je het net slikte. Nou ja, als ik het bij mezelf afpas: ik zou het ervoor over hebben, dus jij vast en zeker ook wel!
Wij zijn trouwens alweer voorzichtig aan de klus hoor, hoewel ik geen flauw idee heb wanneer (en of) ik wel een ei krijg binnenkort. Maar ja, niet geschoten is altijd mis!
Liefs, el.