Voor Biaggi

Hoi Biaggi, hebben ze jou die naam gegeven omdat je motor rijdt?
Ik rijd zelf ook en vraag me af wat andere meiden van plan zijn te doen als ze zwanger zijn.
Groetjes, el.

Nee, ik rij geen motor. Mijn vriend wel. Tweede paasdag zijn we nog met z'n 2-en wezen toeren. Ik dacht toen nog misschien rijden hier wel met z'n 3-en. Maar ik was de dag daarna alweer een illussie armer. Ik denk dat als je je goed voelt dat je best kunt motorrijden als je zwanger bent. Ik denk alleen dat het sommige vrouwen tegen houdt omdat er ik weet niet wat kan gebeuren. Het is maar net hoe je er zelf tegenover staat. In het begin zal ik nog wel meegaan. Maar met een dikke buik achterop, zit niet erg fijn denk ik. Ik hoop inderdaad wel dat er meer meiden reageren. Ben wel benieuwd hoe anderen daarover denken. Zelfde als met autorijden of andere dingen.
Wat leuk eigenlijk dat je dat vroeg.
Groetjes Biaggi.

Mijn zus rijd/reed ook motor en haar kind gaf zelf heel duidelijk aan wanneer hij het niet meer leuk vond!

Als je naar je lichaam luisterd kan je volgens mij best zelf bepalen hoe lang je met sommige dingen doorgaat. Ik zou wel tijdig stoppen met risico sporten als skaten, skieën, hoewel, elke sport heeft waarschijnlijk wel zijn risico's.

Hallo El,
ik rijdt ook motor en ik weet niet of ik door zou rijden, hangt van mijn gevoel af denk ik. Ik denk, als ik me goed voel dat ik gewoon blijf rijden. Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Groetjes tine

Terug
Bovenaan