Lieve el,
Hier ben ik dan weer. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we morgenvroeg gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. We moeten om dezelfde tijd van bed, vandaar. Ik heb nog geen test hoeven te gebruiken. Werd elke keer wel uit mijn droom geholpen. Dus al morgen nog niet ongi ben, de eerste keer testen. Dat wou ik toch wel met mijn mannetje delen. Eerder deze week hadden we afgesproken dat ik alleen zou testen en het hem wel zou vertellen. Maar dan had ik vanochtend getest. Als het dan positief zou zijn geweest, moest ik hem bellen op zijn werk of wachten dat hij s'avonds thuis zou komen. En ik dan de hele dag op mijn werk mijn mond moeten houden zeker, dacht het niet. Vandaar dat ik gisteravond tegen hem zei, dat ik samen donderdagochtend wou testen. Dus ik kom morgen zeker even op het net, positief of negatief................ Weet alleen nog niet hoe laat. We gaan om ongeveer 5.45/6.00 van bed maar ik moet om 6.30 zowiezo weg. Maar je merk het wel, jij bent de eerste aan wie ik het vertel. Ik typ wel als onderwerp, als het positief is, JAJAJAJA EL !!!!
Afgesproken !!! Ga nu nog even surfen op het net en "spreek" je morgen !!!!
Groetjes en een allemachtige dikke knuffel van Biaggi aan mama & papa !!!