Voor Biaggi

Jaaaaa, het is echt fantastisch, ook al weet ik het nog maar anderhalve dag! Ik heb getest op de ochtend na mijn nod en toen was de clearbleu test nog vaag positief. Maar dat zegt natuurlijk niets over jou. Ik kon trouwens aan heel veel meer dingen merken dat het nu echt raak was, ik was eigenlijk verbaasder geweest als die test negatief geweest was. Ik moest ontzettend vaak naar de wc (was die nacht ak twee keer geweest, om kwart voor vijf moest ik weeeeeer en toen heb ik dus getest). En mijn borsten zijn echt maat Pamela Anderson geworden (voor mijn gevoel dan). dat is al begonnen in het weekend van de innesteling. Toen had ik trouwens ook een ietsepietsie bloedverlies (eigenlijk rose afscheiding). maar goed, zulke dingen durf je ook pas te benoemen als het echt zover is!!

Ik duim voor je meis'! Laat het zo snel mogelijk weten hè!

Liefs, el.
 
Lieve el,

Hier ben ik dan weer. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we morgenvroeg gaan testen als ik dan nog niet ongi ben. We moeten om dezelfde tijd van bed, vandaar. Ik heb nog geen test hoeven te gebruiken. Werd elke keer wel uit mijn droom geholpen. Dus al morgen nog niet ongi ben, de eerste keer testen. Dat wou ik toch wel met mijn mannetje delen. Eerder deze week hadden we afgesproken dat ik alleen zou testen en het hem wel zou vertellen. Maar dan had ik vanochtend getest. Als het dan positief zou zijn geweest, moest ik hem bellen op zijn werk of wachten dat hij s'avonds thuis zou komen. En ik dan de hele dag op mijn werk mijn mond moeten houden zeker, dacht het niet. Vandaar dat ik gisteravond tegen hem zei, dat ik samen donderdagochtend wou testen. Dus ik kom morgen zeker even op het net, positief of negatief................ Weet alleen nog niet hoe laat. We gaan om ongeveer 5.45/6.00 van bed maar ik moet om 6.30 zowiezo weg. Maar je merk het wel, jij bent de eerste aan wie ik het vertel. Ik typ wel als onderwerp, als het positief is, JAJAJAJA EL !!!!
Afgesproken !!! Ga nu nog even surfen op het net en "spreek" je morgen !!!!

Groetjes en een allemachtige dikke knuffel van Biaggi aan mama & papa !!!
 
Terug
Bovenaan