Voor Biaggi

Sorry, ik weet even niet meer wanneer je lover weer terug is, maar mijn echo is volgende week vrijdag. Ik tel de dagen nu al af: nog acht. Dit is zooooo spannend. Denk je dat je er van af bent al je eenmaal zwanger bent, nou vergeet het maar! Dit is zo mogelijk nog spannender dan afwachten of je wel of noet ongi wordt.

Dus jij hebt nu lekker het rijk alleen. Lijkt me ook wel eens aangenaam inderdaad. Wij wonen in een klein huurhuis nu, weinig 'privacy', geen eigen plekje, in afwachting van de oplevering van ons nieuwe huis. Daar zullen we dan wel ieder een eigen kamer hebben (en een babykamer!). Als het zo doorgaat zoals het nu gaat wordt ons huis eind januari opgeleverd. Haha, dat wordt hopelijk een makkelijke verhuizing voor mij: aan anderen vertellen wat ze moeten doen!

Oh, ik heb een msnberichtje, ga even ergens anders interkletsen!

Liefs, el.
 
Volgende week vrijdag komt mijn vriend weer thuis. Ik ben vanavond even wezen winkelen (koopavond). Heb een boek gekocht over zwangerschap. Kon het niet laten. Ook heb ik een boek gekocht voor mijn vriend. Ik wordt vader. Die heb ik in laten pakken en die ligt nu in mijn kledingkast. Als het zover is krijgt hij hem. Het wordt dan zeker een makkelijke verhuizing voor je. Heerlijk lijkt het me. En een nieuw huis, een baby ...... Ik hoop dat het bij ons snel raak mag zijn.

Groetjes Biaggi
 
Terug
Bovenaan