lieve Biaggi, wat ontzettend balen joh!! Ik weet hoe het is, maar het komt goed hoor!
Ik ben inmiddels ook weer ongi geworden, dus met een beetje geluk gaan we nu gelijk op! Wel snel, drie weken na de miskraam, maar ik kan er echt niks anders van maken. Het bloedverlies na de miskraam was bijna over, alleen nog bruine prut en toen begon het weer: rood en heel veel. Ik heb nu echt ongipijn zoals toen ik 14 was, dus ik maak me maar geen zorgen verder. Ik hoop alleen maar dat ik nu weer een redelijk normale cyclus krijg, je hoort van die gekke dingen na een miskraam. 
Ik deed trouwens vrijdag een zwangerschapstest om te kijken of het hcg al uit mijn lijf was..... was die positief!!! Dat had ik dus noooooit verwacht, dat ik ooit nog eens zou balen van een positieve zwangerschapstest. Volgens mij heb je namelijk geen eisprong zolang er hcg in je lijf zit. Volgende week nog maar eens testen. 
Dat van dat opruimen heb ik trouwens altijd vóórdat ik ongi word. Best handig hoor! En toen ik dat las van jou, besefte ik dus dat ik het van de week ook gehad heb!
Nou meis, hou je taai!
Liefs, el.