Voor Biaggi

A

Anoniem

Guest
Hoi Biaggi, hoe is het met je?? Ik mis je al een paar dagen.... ik hoop dat het niet weer 'mis' is!!

Liefs, el.

Hoi el,

Nou, mis is het dus weer. Vrijdagmorgen waren ze erweer. Ik kon alleen elke keer niet op internet komen, iets met refresh uw browser. Heel irritant dus. Ik ben ook mega ongi. Ontzettend last van krampen en lage rug-pijn. En ik loop leeg !!! HAHAHA Ik kan er inmiddels weer om lachen, al hoewel wij nog steeds balen dat ik niet zwanger ben. De tekenen waren deze keer zo duidelijk maar het mocht toch niet zo zijn. Dus op naar ronde 6. Ik ga zo nog even kijken wat mijn volgende NOD wordt. Zou wel super zijn als het deze ronde raak is, dan heeft mijn vriend een mooi verjaardagscadeau. Hij wordt 26 september 26 jaar. Blijven duimen.

Maar hoe is het met jou ???? Weet je al weer wat meer over je cyclus ??? Ik hoop het, dan weet je weer een beetje waar je aan toe bent.

Veel liefs Biaggi

lieve Biaggi, wat ontzettend balen joh!! Ik weet hoe het is, maar het komt goed hoor!
Ik ben inmiddels ook weer ongi geworden, dus met een beetje geluk gaan we nu gelijk op! Wel snel, drie weken na de miskraam, maar ik kan er echt niks anders van maken. Het bloedverlies na de miskraam was bijna over, alleen nog bruine prut en toen begon het weer: rood en heel veel. Ik heb nu echt ongipijn zoals toen ik 14 was, dus ik maak me maar geen zorgen verder. Ik hoop alleen maar dat ik nu weer een redelijk normale cyclus krijg, je hoort van die gekke dingen na een miskraam.
Ik deed trouwens vrijdag een zwangerschapstest om te kijken of het hcg al uit mijn lijf was..... was die positief!!! Dat had ik dus noooooit verwacht, dat ik ooit nog eens zou balen van een positieve zwangerschapstest. Volgens mij heb je namelijk geen eisprong zolang er hcg in je lijf zit. Volgende week nog maar eens testen.

Dat van dat opruimen heb ik trouwens altijd vóórdat ik ongi word. Best handig hoor! En toen ik dat las van jou, besefte ik dus dat ik het van de week ook gehad heb!

Nou meis, hou je taai!

Liefs, el.

Lieve el,

Gelukkig dat je weer ongi bent. Raar hé, dat je daar blij om kunt zijn. Ik ben inmiddels op babybrabbel geweest en mijn volgende NOD is 19 september. Ik heb inmiddels een gemiddelde cyclus van 31,2 dagen. Dus alwel langer dan de gemiddelde 28 dagen. Volgens jouw berekeningen heb ik mijn vruchtbare dagen tussen dag 9 en dag 24. Dat wordt weer volop genieten.

Het enige nadeel is dat mijn mannetje van 30 aug t/m 4 sept niet thuis is. 4 sept s'avonds is hij even thuis !!! Maandag de 5e gaat hij voor 3 weken op cursus voor zijn werk. Dan is hij alleen de weekenden thuis. Hopelijk dat de weinige tijd die we deze maand hebben, genoeg is !!!!!

En dat opruimen heb ik overigens voor en tijdens mijn ongi !!!! Wat een schoon en opgeruimd hebben we dan !!!!

Veel liefs Biaggi

Terug
Bovenaan