Voor Biaggi.

A

Anoniem

Guest
Hoi Biaggi,

Ik heb nog even een verhaaltje terug geschreven onder het stukje wat jij voor mij schreef. Het staat alweer op de vorige pagina, vandaar dat ik het je even zo meld. Bedankt nog voor je uitleg, was ik erg blij mee.

Groetjes Marieke.

Hoi Marieke D,

Ik heb het vorige berichtje gelezen en zal even reageren op jouw vragen.

Mijn vriend en ik zijn op een gegeven moment naar de HA gegaan omdat we toen 9 rondes bezig waren. Misschien heb je het al eens gelezen maar mijn vriend gaat 26 april voor een half jaar naar het buitenland. Niet echt handig als je zwanger wilt raken. En omdat het al zo lang duurde, hebben we de HA gevraagd of we misschien naar de gyn gestuurd mochten worden maar dat vond hij niet nodig omdat we nog niet een jaar bezig waren. Ik moest maar gaan tempen en mijn vriend moest zijn sperma inleveren in het ziekenhuis.

Ik ben aan het tempen geslagen en  toen werd ik niet ongi. Op een gegeven moment 4 negatieve testen en 11 dagen overtijd verder. Ik maar weer eens gebeld met de HA. Onze andere HA had dienst en we moesten nog maar eens langs komen. Ik vroeg of ik een bloedtest kon krijgen omdat ik nog steeds niet ongi was. Dat mogen ze bij ons niet zomaar meer doen, dus hij wou mij doorsturen naar de gyn.

Toen  wij daar de eerste keer kwamen was de uitslag van het sperma van mijn vriend er ook. Die was niet helemaal optimaal. Wij dachten dat kan ook wel kloppen want de dag voordat we zijn sperma naar het ziekenhuis hadden gebracht, hadden we nog geklust. Dat vertelden wij de gyn dus ook maar. Moesten we nog een keer het sperma inleveren en ik moest bloed laten prikken. Vorige week moesten we weer komen op dag 10 en de uitslag van mijn bloed was goed. Alleen de uitslag van mijn vriend zijn sperma was nog iets minder dan de vorige keer maar niet zo slecht dat we daarom geen kinderen kunnen krijgen.

Nou, en de rest weet je. En hoe wij het volhouden niets tegen onze ouders te zeggen ??? De gedachte aan hun verraste blikken als we het gaan vertellen !!! Klinkt simpel maar dat is het niet !!! Ik wist niet dat je een miskraam hebt gehad. Verschrikkelijk !!! Zeker moeilijk nu je zus bijna gaat bevallen !!! Succes de annkomende tijd !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi,

Ik kan me voorstellen dat je al eerder naar de dokter bent gegaan, al voordat jullie een jaar bezig waren. Zeker omdat je vriend een half jaar weggaat. Dat lijkt me echt heel rot. Ik hoop voor je dat je dan in ieder geval al zwanger bent. Maar heb je niet een beetje het idee dat het een race tegen de klok is? Ik heb dat namelijk ook al met mensen om me heen. Ik wil graag de volgende zijn in mijn vriendengroep die mag vertellen dat ze zwanger is, maar ik weet dat er meerderen bezig zijn. Ik weet dat ik me daar niet op moet focessen, maar het houd me toch bezig en brengt vast ook weer stress met zich mee, wat alleen maar tegen werkt. Zucht....
Het lijkt me allemaal wat hoor, die medische toestanden. Maar ik wil er toch voor gaan, ondanks dat de dokter zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken en het heel normaal is twee jaar bezig te zijn.
Biaggi, voor nu weer heel veel succes en tot gauw!

Marieke.

Terug
Bovenaan