voor biaggi

A

Anoniem

Guest
hoi meid,

Ik las dat jij morgen jouw NOD hebt, wat ontzettend spannend zeg!! Ik hoop zo voor jullie dat het deze keer raak is!! Er zijn zoveel meiden zwanger geworden deze  maand dus wie weet is het bij jullie ook raak??!!
Mijn mannetje en ik hebben afgesproken om ook deze maand weer om de dag te klussen. Ben ook begonnen met tempen, wel raar hoor om smorgens meteen zo'n ding in je kont te duwen, haha.

Wij gaan 16 dagen rondreizen door Florida! Ik heb er ontzettend veel zin in!! We wilden graag nog een keer ver op vakantie voordat we een kleine zouden krijgen dus vandaar!
Alleen heb ik uitgeteld dat ALS ik ongi word, ik dus NET in florida ben. Daar baal ik wel een beetje van want dat is natuurlijk niet echt handig als je rond trekt. Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen, we zien het wel. (4x is scheepsrecht, hihi)

Nou meid, ik ga onwijs hard voor jou duimen (tot de vellen in het rond vliegen) en houdt ons op de hoogte!!

liefs kreeftje

ik schrijf er nog effe wat bij anders verdwijnt je naar de derde pagina!
liefs kreeftje

nog maar een keer proberen dan want volgens mij heb je het nog steeds niet gelezen!!

liefs kreeftje

Sorry,
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik ben toch ook zo nieuwsgierig hoe het gaat met Biaggi.
Zijn de rode duivels weggebleven ???????
Groetjes Zoey

Terug
Bovenaan