Voor Biaggi!

A

Anoniem

Guest
Hoi Biaggi,
Vandaag had ik dus om 11.00 uur de 2e inseminatie. Eenmaal in het behandelkamertje begon de nerveusiteit wel echt toe te slaan. De arts brak het ijs door mijn vriend lachend aan te kijken. Goh zei ze: Het is ongelofelijk, maar je hebt bijna een record verbroken, want je hebt echt superzaad! 91% van het zaad was bewegelijk, dus echt heel erg veel. We moesten wel lachen en zeiden dus nog wel dat het dan nu wel moet lukken, maar we weten nu natuurlijk wel beter.
Ik heb dus net als bij de 1e inseminatie niets gevoeld. Daarna moest ik nog even blijven liggen (korter dan de eerste keer) en stonden we binnen een kwartier weer buiten. Het is me dus weer voor 100% meegevallen. Dat is wel lekker dat ik het weer achter de rug heb. Nu wordt het dus voor ons ook weer een hele spannende tijd, en natuurlijk hopen we op goed nieuws, maar we rekenen er niet teveel op, want we weten dat het mis kan gaan.
We hebben nog ff lekker thuis een bakkie koffie gedronken en ben toen ook weer naar mijn werk gegaan. Ik had gelukkig nergens geen last van en had geen buikpijn of opgeblazen gevoel. Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat al die ziekenhuisbezoekjes voorlopig even afgelopen zijn, want je wordt het op een gegeven moment wel zat. Ik wens je ook veel succes aankomende periode en misschien tot horens.
Groetjes Jeanette

quote: Net1970 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2006 20:50:10'));

Hoi Jeanette,

Ik reageer even zo dan kan ik jouw berichtje ook nog even lezen. Ik en mijn geheugen.........

Gelukkig dat jullie ook een gyn hadden die jullie op je gemak stelt. Dat hadden wij ook. En dat ookal je zaad 91% goed, ja, wij weten inderdaad wel beter dat dat niets hoeft te betekenen. Hebben jullie dat dan ook dat jullie nu 3 weken moeten wachten met testen, als je tot die tijd nog niet ongi bent ????? En als die positief is dat je dan weer 3 weken later mag komen voor een echo ??? Ik ben daar wel benieuwd na of dat overal gelijk is. Ik denk het haast niet maar ben wel benieuwd. Wij hebben ook zo'n instelling van " we hopen op goed nieuws maar we rekenen nergens op ". Wij konden geen koffie meer drinken met z'n 2-en, er was zo weinig tijd meer !!!! Gelukkig jullie wel, dan ga je toch lekker naar je werk. Ik kwam op mijn werk aan en moest gelijk vol aan de bak. En in tegenstelling tot jou heb ik de hele dag rondgelopen met een misselijk gevoel en een opgeblazen buik !!!!! Nou, ik weet dus hoe het voelt en ben blij dat dat jou bespaart is gebleven, het is echt geen prettig gevoel !!!!!!!!!! En ik ben ook wel blij dat het bij ons deze maand al zo snel is gegaan want net zoals jij baal je op een gegegeven moment wel van die ziekenhuisbezoekjes. Dat heen en weer gerij, gek wordt je ervan !!!!! En toch dat nare gevoel ieder keer, wat ga ik zeggen als ik bekenden tegenkom ?????? Maar ja, we hebben het weer gehad voor deze maand en we zullen wel weer zien !!!! Lieverd, ik duim ook vreselijk hard voor jullie en laten we hopen dat we tegelijk kunnen zeggen : WE ZIJN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi,
De fertiliteitsarts zei tegen ons dat (dus nu vanaf donderdag) ongeveer over een dag of 14 de menstruatie kan komen. Mocht je  na ongeveer 18 dagen (dus bijna 3 weken) nog niet ongesteld zijn, dan kan je testen. Mocht deze positief zijn, dan kunnen we een afspraak maken met het ziekenhuis voor een echo. Ze zei er alleen niet bij wanneer dat  dan zou zijn (dus geen tijdsbestek van 3 weken). Ik denk inderdaad  dat het wel een na 3 weken is, want dat was  ook zo bij de vorige zwangerschap. We  wachten het dus wel af. Het zou inderdaad heel erg leuk zijn als we nu allebei eindelijk kunnen zeggen dat we zwanger zijn. Ik hoop het echt. Ik houd je dus zeker op de hoogte.
Rustig aan en dikke knuffels van mij.
Groetjes Jeanette  

Terug
Bovenaan