Voor Biaggi!

A

Anoniem

Guest
Hoi Biaggi, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Eindelijk! Ik heb echt met je meegeleefd en ik ben heel erg blij voor je. Ik zit al een poosje niet op Jonge gezinnen, maar omdat wij allebei in hetzelfde schuitje zaten (al heel lang bezig en ook gestart met 2e IUI), heb ik af en toe even gekeken of je wat geschreven had. Zo zie je maar weer ... ook voor ons komt het een keertje goed.
Gisteren zou mijn NOD zijn. Nu ben ik afgelopen maandag compleet verrast door de menstruatie. Ik heb helemaal niets gevoeld, maar toch is het doorgezet. Normaal voel ik dat altijd van tevoren. Ik wilde naar mijn werk gaan, maar moest even naar de wc en toen merkte ik het pas. Ik was helemaal overstuur, want ik had het nog helemaal niet verwacht (ja einde van de week pas en ik had ook wel het gevoel dat ik gewoon ongesteld zou worden). Ik was de hele dag van slag en wist me geen raad met mijn gevoelens.  Mijn vriend en  ik hebben er goed over gepraat en we willen onszelf en vooral mijn lichaam even de tijd geven om dit weer te verwerken. Ik zag  het ook echt niet zitten om gelijk weer met de 3e IUI behandeling aan de gang te gaan. Weer verplicht naar het ziekenhuis, spuiten etc. Dat kan ik nu echt even niet aan. We willen nu een paar maanden (of misschien tot na de zomervakantie) zonder gespuit en echo’s en noem het maar op. Misschien lukt het wel weer spontaan. Ik ben tenslotte in december 05 spontaan zwanger geworden maar dat is eind januari misgegaan.  De miskraam is nog vers en ik merk dat ik het toch niet goed verwerkt heb, want ik had begin van de week alleen maar huilbuien.
Ik moet dus even afstand nemen van alles en gewoon weer genieten zonder dat je verplicht alles moet doen. Wie weet lukt het nog wel een keertje spontaan. Anders beginnen we gewoon weer aan de 3 IUI maar dan alleen omdat wij er echt aan toe zijn. Ik wens je dus een hele fijne zwangerschap toe en ik hoop natuurlijk dat ik me uiteindelijk ook bij de zwangeren aan kan sluiten. Uiteraard zul je me dan weer op het forum tegenkomen.
Groetjes en heel veel liefs van Jeanette (35 jaar en bijna 2 en half jaar bezig om zwanger te worden)

Lieve lieve Jeanette,

Meid, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn !!!!!
Ik kan  mij er wel iets bij voorstellen mede doordat
wij zelf ook zolang bezig zijn geweest en ik realiseer mij
ook zeer zeker dat het bij mij ook zomaar nog mis kan gaan !!!!

Maar ik snap het wel dat jullie even afstand wilde nemen.
Alles bijelkaar maakt het gewoon niet makkelijk.
Ik ben dinsdag maar weer eens met foliumzuur begonnen,
dat had ik namelijk aan de kant gegooid omdat ik er gek van
werd dat het maar niet wilde lukken en door die pillen werd ik
er elke dag mee geconfronteerd !!!!! Heel erg misschien dat ik de eerste 4 weken
heb gemist maar ik werd er gek van !!!!!!! En dan telt je geestelijke toch iets zwaarder !!!!!

Maar lieve Jeanette, ik hoop dat jullie de komende tijd alles een plekje kunnen
geven en dan toch snel zwanger mogen raken !!!!!!!!!!! Ik gun het jullie in ieder geval van harte !!!!!!!!!! Betekent dat dan ook dat je wat afstand neemt van het forum ??? Ik zou me dat wel voor kunnen stellen. Ik had dat in het begin ook sterker om elke keer op
het forum te kijken maar dat deed ik later ook steeds minder, alleen maar om er niet teveel mee bezig te zijn !!!!!!!!!! Ik hoor het wel !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Biaggi,
Ik neem nu ook wat afstand wat het forum. Misschien dat ik af en toe wel even kijk hoe het met je gaat, want ik ken de verhalen niet van de rest en natuurlijk zal ik weer reageren zodra ik me weer wat beter voel. Hopenlijk dan met heel goed nieuws. Geniet er in ieder geval van en ik hoop dat je niet al te veel kwaaltjes zal krijgen.
Liefs en groetjes van Jeanette

Terug
Bovenaan