Voor Bianca26

Hallo Bianca,

Ik wist niet hoe ik je anders kon bereiken, dus moet ik het zo doen.
Ik las nml dat je je vanaf het begin na de geboorte gekolfd had en dit in de diepvries bewaard totdat je weer aan het werk gaat.
Maar in een ander topic las ik dat je weken spruw hebt gehad, en er nu gelukkig vanaf bent.
Maar......................die melk in de diepvries is dus wél besmet, en als je zoontje dat drinkt krijg je het terug!
Ik zou deze dus zeer zeker weggooien!
Het zou vreselijk zijn om het weer terug te krijgen he, vandaar dus dit berichtje!
Laat me weten of je het gelezen hebt, oké!

Liefs Teddy
 
hoi teddy,

ik schrik me inderdaad een rotje, want daar had ik niet eens over nagedacht.
Bedankt voor je tip. Ik heb de lactatiekundige even gebeld en zij zal het uitzoeken, want daniel heeft het nooit in zijn modje gehad, maar hij kan mij ws. wel weer opnieuw besmetten en dan krijg ik het misschien toch weer!! help, dat wil ik echt niet.
Ik ga gelijk kijken hoeveel ik nog in de vriezer heb en wat er dus weg moet. Hopelijk valt het mee... maar ik ben bang dat ik weer opnieuw kan beginnen met mijn voorraad.

nogmaals bedankt!!
 
Mocht je de melk echt weg moeten doen, dan kun je het in het badje van je kindje doen...is goed voor het huidje. Heb je het tenminste niet voor niets gekolfd..!

 
Dat risico zou ik niet nemen hoor; melk waar een schimmelinfectie in zit in het badje doen! Lijkt me juist niet goed voor het huidje......... Je weet maar nooit!
 
nee, dat zou ik ook niet doen, want ze nemen toch vaak een slok badwater, en dan krijgt ie het alsnog binnen. Ik heb het weggegooid, het waren 3 flesjes dus valt nog mee
 
Terug
Bovenaan