voor biate en andere lotgenoten

hoi hoi,ik ben ook nog niet ongi,heb ook wel een beetje het gevoel dat ik het gewoon wordt,heb alleen een raar gevoel in me onderbuik,niet zoals je hebt als je het bent,maar ik hoop niet meer dus ga er gewoon van uit dat we naar ronde 7 gaan,ik duim voor je biate en de andere dames ook natuurlijk gr manuela

Hoi Manuela,

Ik heb woensdag mijn NOD. Ik verwacht net als jij niets, ik hoop natuurlijk wel.
Ik heb een onrustige huid, gevoelige borsten en ik ben erg dik bij m'n buik (dit is echt van de laatste tijd). Maar ach je lijf neemt je zo in de mailing wat dat betreft. Ik duim voor je.

Danielle

Hey Manuela,

Dus ook nog niet ongi. Ik snap er helemaal niets van waar het blijft. Normaal voel ik het een dag van te voren aankomen. Dat was gisteren dus ook zo...vandaag voel ik het ook de hele dag maar het blijft weg. Bij vlagen voelt het puur als ongi pijn....
Maarja misschien barst de bom morgen of vanavond.... Ik kan me dus echt niet herinneren dat ik wel eens over tijd ben geweest zelfs voor ik aan de pil ging niet maar ja maak mezelf niet gek ik ga er nog steeds vanuit dat ik het vanavond of morgenochtend word.
Maar Manuela jij zit in hetzelfde schuitje als we het nu beide even niet gaan worden, ha ha of samen naar de volgende ronde. Het wordt voor mij de 3e ronde. Morgenochtend laat ik van me horen ongi of niet! Gr. Biate

Hai,

Zit in het zelfde schuitje als jullie. Vandaag mijn NOD en vannacht pijn onder in mijn buik, geen ongi-gevoel kon er niet van slapen. Was om 2.00 uur nog wakker. Ik ga er ook nog steeds van uit dat in ongi word, maar we blijven hopen. tot horens. Liefs, Jos

Terug
Bovenaan