Voor Biate!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meis,

Heb idd een maand gedacht aan een innestellingsbloeding maar een dag daarna werd ik ongi. Heb nu geen innestellingsbloeding gehad! Wel achteraf 5/6 dgn later na ei  een beroerd gevoel in mn buik en me rot gevoeld! Meis ik hoop voor je dat het een innestellingsbloeding is! Een jaar is lang he, wij waren een half jaar bezig dat vond ik al lang! Ik ga super hard voor je duimen! Laat nog ff wat van je horen! Liefs isa.

Heej hoi Isa,

Bedankt voor je reactie.
Ik had trouwens de 2x dat ik zwanger was ook geen i.b.? Maar ja misschien is dit wel een geweest, je weet het niet het is toch wel vreemd. Mijn nod is pas volgende week maandag/dinsdag maar toch altijd weer spannend.
Een jaar is idd lang, maar vorig jaar werd ik natuurlijk in ronde 2 al beloond met een zwangerschap, na mijn eerste mk ben ik direct weer zwanger geraakt, in die zin al een dikke bofkont, maarja nu gaan we voor de derde keer en duurt het wat langer. Maar het gaat heus goedkomen, is het niet deze maand dan wel een van de volgende die nog gaan komen, het geduld wordt flink op de proef gesteld maar ook dat is wel weer leerzaam.
Geniet van je zwangerschap, hoop dat je over 38 wk een lief babytje in je armen mag sluiten.
Liefs Biate.

Terug
Bovenaan