Voor Biate

A

Anoniem

Guest
Hee Biate,
Ik herken je naam nog van het zwanger worden na een miskraam forum.
Jeetje meis wat vervelend om jou hier ook te zien verschijnen. Ik bedoel het is wel gezellig hoor maar je zit hier gewoon liever niet toch!?
Je hebt dus inmiddels 2 miskramen achter de rug. Wat zwaar moet dat zijn zeg.

Ik ben na mijn miskraam helaas niet meer zwanger geweest en heb net mijn 4e IUI achter de rug. Het is weer wachtwekentijd.

Ik hoop dat we hier allebei snel weg zijn!
lfs inge

Hoi Inge,

Ik ken jou naam ook nog wel, en je verhaal ook wel omdat hier ook al wel een tijdje zit mee te lezen.
Jullie zijn nu met IUI aan de gang, spannend die wachtweken. Die spanning daar is echt weinig tegen te doen maar wel zwaar.... Ik heb het in mijn cyclus al dat ik de eerste 2 wk veel rustiger ben dan na de vruchtbare dagen..dan word ik zo onrustig antenne op scherp, voel ik misschien iets.
Met IUI is dat denk ik alleen maar heftiger vooral omdat je dan zeker weet dat je ei niet wordt gemist, gebeurt allemaal op zo'n juist moment...zo zie je maar hoe uniek een zwangerschap is. Jammer dat sommigen dit helemaal niet zo zien.
Meid heel veel succes in deze wachtweken!
Ik hoop het zo voor je dat je 4e keer raak is, SUCCES!

Groeten van mij

Hee Biate,

Inderdaad, het constante bewustzijn van je lichaam is het ergste. Het komt bij mij nu ook doordat ik deze weken weinig werk en dus weinig afleiding heb. Tja en dan voel je van alles he.
En dan het stemmetje in je hoofd van zwanger worden ok maar zwanger blijven!!! Die stemmetje ken jij maar al te goed helaas.
We moeten proberen hoop te houden hoor! Gelukkig gebeuren er op dit forum ook positieve dingen waar we ons aan vast kunnen houden. Ook met ons komt het een keer goed daar moeten we vanuit gaan!! (al vind ik het steeds moeilijker na bijna 3 jaar)

lfs inge

Hoi Inge,....

Inderdaad als je maar voldoende afleiding hebt. Ik ben begonnen met een studie die ik eigenlijk wilde beginnen als ik  moeder zou zijn. Ik werk 30 uur per week dus heb iedere week een vrije dag, als ik dan in de zgn. wachtweken zit dan ben ik met niets anders bezig dan.....zou het misschien zo zijn. Nu dus aan de studie lekker voor de afleiding, lekker veel sporten en vooral afreageren op de bal, als ik weer eens ongi ben geworden.
Ik heb via  deze site een meisje leren kennen die toevallig bij me in de buurt woont, zij is
3,5 jaar bezig en 2 miskramen en een BBZ verder. We hebben heel veel steun aan elkaar. Ik  vind het fijn er veel over te  praten en dan het liefst met mensen die weten waar ik het over heb.
Erg frustrerend dat sommige mensen er zolang op moeten wachten en bij anderen is het zomaar klaar. Wij hebben in de vriendenkring 2 stellen die onbedoeld een kind krijgen, erg lastig moet ik zeggen. Mijn vriend en ik willen graag en moeten wachten en wachten....ik ben eigenlijk wel toe aan een zwangerschap!
Ik hoop toch echt dat we binnenkort worden beloond.
Meid, succes met wachten, ik ga natuurlijk veel aan je denken.

Groeten van mij.

Terug
Bovenaan