voor Biate

Hoi, gister ging het mis hier, ik heb drie keer een berichtje onder de jouwe gezet en nu kan ik het niet meer vinden. Wij hebben er de vorige keer 4 maanden over gedaan maar mijn cyclus was toen helemaal door de war. Uiteindelijk ben ik gaan temperaturen (maar niets tegen vriend gezegd want dan wordt het zo'n must) en toen was het raak. Ik hoop net als jij dat we voor het eind van het jaar weer zwanger zijn. Ben erg benieuwd naar jou over (iets minder dan) twee weken, wel weer spannend hoor!!

groetjes Po

Oh en ik heb jou nagedaan en een test gedaan (een goedkope die nog thuis lag), goed idee! Hij was bij mij ook negatief en ookal heb ik het gevoel dat ik deze maand niet zwanger zal raken, het is toch handig om te weten. Wel gek om te doen, helemaal zonder gevoel.

Ja het gaat hier wel een beetje mis op het forum maar dat geeft niet. 4 maanden is snel. Hoop dat je cyclus nu snel weer op gang komt en die van mij natuurlijk ook. Eigenlijk is dit het meest spannend van het zwanger worden. Temperatuur je nu ook weer???? Nou we wachten het maar af. Ik kan thuis niet meer internetten, kapotte telefoonkabel. Wij zijn een huis aan het bouwen en wonen daar bij in een unit, door grondwerkzaamheden is de kabel geknitst. Kan alleen doordeweek op het forum vanaf mijn werk, jammer!
Tot horens
Groeten,
Annick.

Hé Po,
Ik heb mijn eigen naam per ongeluk onder reactie gezet. In het vlugge reageren.
Maar jij hebt dus ook test gedaan, grappig he. Een negaatieve test waar je blij mee kunt zijn.
Ik ga er ook vanuit dat ik deze maand niet zwanger raak hoor, ik heb vorige week best nog wel gevloeid. We proberen rustig aan te doen.
Groeten,
BIATE

Okay, bij mij was het dus al vanaf dinsdag weg en nu is het weer "begonnen". Ik snap er niets van. Misschien is dit wel mijn menstruatie? Het is wat bruinig, baal er wel van. Heb ook een beetje een zeurend gevoel in mijn buik pffff.
Ik ben al wel weer mijn temperatuur in de gaten te houden maar vooral om te weten in welke fase ik mogelijk zit maar ik kan je zeggen, ik word er niet echt wijzer van.

Ellende he!. Bij mij is het 2 x over geweest en weer begonnen de laatste keer niet meer rood. Maar het is nu al weer een paar dagen over en de afscheiding die er is is weer even helder als altijd. Wat een praat niet! Het forum is flink in de war net als onze cyclus moeten we maar denken. Ik voel ook allemaal dingen in mijn buik. Hoop echt dat ik volgende week ongi word dan heb ik de cyclus weer oké. Maar ja moeten het maar weer afwachten, toch ook wel weer spannend, vind je niet. Toch ben ik het liefst maar weer snel zwanger. Helaas kun je niet door je buikwand heenkijken maakt het stuk makkelijker maar ja minder spannend natuurlijk.
Groeten van mij.

Ik had al een aantal keren gereageerd maar nog maar een poging wat een forum. Bij mij is het ook een aantal keren terug gekomen laatste keer geen bloed! Flink in de war het forum net als onze cyclus, ha ha!
Ben nu aantal dagen bloedvrij, beter! Ik hoop volgende week ongi te worden. Het rommelt ook steeds in mijn buik, beetje pijn er gebeurt van alles. Nou we wachten het allemaal maar rustig af. Succes en we horen wel weer.
Gr. van mij

Terug
Bovenaan