Voor Biate

Ik zag je berichtje bij mij staan en het chromosomen onderzoek is voor jou en je partner. Er word bij beide bloed afgenomen en zo kunnen ze bepalen of jullie geen gezamelijke afwijking hebben. Dus neem vriendje mee naar het ziekenhuis want als het goed is loop je direct door naar het lab!!!

Je hebt groot gelijk...
Laat je niets in de schoenen schuiven het is jouw lichaam en jouw beslissing.
Ik hoop van harte dat ze aan de ene kant niks kunnen vinden en dat het echt allemaal dikke pech is geweest en we gewoon in een gezond lichaam zitten die even wat moeite heeft met op gang komen... Let op na al die miskramen wat voor mooi kindje er ergens op ons wacht...(voor iedereen op dit forum !!!!) Ons geduld wordt tenslotte niet voor niets op de proef gesteld

Veel geluk!!

Corina

Hoi Corina,

Wat lief dat je zo snel reageert helemaal fantastisch. Ik heb volgende week een afspraak en dan zijn we beide vrij dan kunnen we misschien direct door. Super!!!
Ik wil het ook echt weten of er wel of niet iets aan de hand is.
En laat het maar dikke pech zijn en uiteindelijk goed komen, maar ja zou wel makkelijk zijn dat ze ons dat nu al garanderen.
Als we nu allemaal oudjaarsnacht om klokslag 12 uur wensen dat het in 2005 goed mag gaan zou dat helpen, ik ga het wel doen.
Mooi dat jij zo positief schrijft heerlijk om te lezen.
Jij ook heel veel geluk voor het nieuwe jaar. Trouwens moet je niet wachten voor zo'n onderzoek. Ik heb wel eens gelezen dat je dan 10 wk moet wachten tot na de mk??? En na het onderzoek mag je ook gewoon weer doorproberen of niet. Ik weet het allemaal niet zo goed. Ik wacht nu in ieder geval een eerste menstruatie af.
Hé nogmaals bedankt voor je snelle reactie.
Liefs Biate

Terug
Bovenaan