Voor Biate

He Biate,

Ik wil even vragen hoe het met jou gaat? Wij zaten een tijdje geleden in het zelfde schuitje. Gelijk zwanger geworden na een curettage en nu zitten we allebij weer hier.

Ik las dat je al weer ongi bent geworden 6 weken na je laatste curettage en ik zit daar op te wachten. Bij mij is het nu 1.5 wk geleden en ik heb nog steeds last van bruine afscheiding. Hoe zat het bij jou? wanneer stopte deze nare slipjes vervuiler bij jou?

Jij zit alweer in spanning las ik en ik hoop voor je dat het allemaal goed komt. Wanneer zijn jullie weer voor het eggie gegaan of wanneer zijn jullie dat van plan? Krijgen jullie nog onderzoeken waarom het voor de 2e keer fout is gegaan?

Tjee wat een vragen he je zult wel denken wat is dit nu. Maar wie weet kun jij me hiermee helpen.

Alvast bedankt en ik hoor graag van je.

Liefs Bibi

Hallo Bibi,

We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Ik geloof dat ik je steeds een maandje voor ben. Biedt perspectieven voor de toekomst. Mocht ik zwanger raken en ik heb een goede echo dan volg jij een maandje later. Even optimistisch op de feiten vooruitlopen. Nu even de realiteit en antwoorden op jou vragen.

Na mij eerste curettage in september ben ik dus niet meer ongi geworden, net als jou direct weer zwanger. Ik bleef best wel even van dat vieze goedje verliezen maar ik vermoed dat het snel gestopt is omdat ik snel weer bevrucht raakte.

Nu mijn tweede curettage is het een heel ander verhaal. Na mijn curettage verloor ik de hele tijd wel van dat vieze goedje. De ene dag rozig de andere dag een keer niets en dan weer een keer wat bruinig(ga maar tot in de details zodat jij misschien dingen van mij in jou herkent). Het ging niet over, behoorlijk lastig steeds maar mvb en inlegkruisjes gebruiken daar raakte mijn onderste behoorlijk geïrriteerd van. Maar na precies 4 wk, 28 dagen, volgde mijn eerste menstruatie(volgens mij dacht jij 6wk maar dat is dus 4 wk). Deze was erg heftig en na een aantal dagen nam dat af. Maar na deze menstruatie bleef ik weer dat vieze goedje verliezen. Vorige week overwoog ik om een maandje aan de pil te gaan om van die vieze afscheiding af te komen. Maar nu komt het vorige week vrijdag buikpijn (denk eisprong precies 2wk voor mijn volgende ongi). Afgelopen zondag voor het eerst onbeschermde seks gehad. Was niet de bedoeling maar we zitten midden in een verhuizing en de condooms lagen niet binnen handbereik.
Sinds die onbeschermde seks verlies ik opeens niet meer die gekleurde afscheiding maar is het weer helder.
Vandaar dat ik weer in spanning zit omdat ik dit met de eerste keer vergelijk en ja toen stopte de afscheiding veel eerder want ik was alweer bevrucht ….vorige week had ik echt zoiets ik moet even aan de pil om er vanaf te komen. Nu ben ik dus maar snel met foliumzuur begonnen. Ik zit weer te wachten ….in spanning. Het was nog niet de bedoeling om er weer voor te gaan maar ja soms gaan dingen zo en als het zo mag zijn ben ik natuurlijk weer super gelukkig. Ik moet zeggen dat het mij heel goed deed om er even minder mee bezig te zijn, je komt zelf meer tot rust en die spanning is even helemaal weg.

Jij moet doen wat jij denkt wat goed voor je is. Ik hoop dat je ongi snel komt. Dan weet je hoe je cyclus is en kun je het weer een beetje afsluiten. Een heel verhaal maar ja het is goed met lotgenoten te praten, voor ons allebei. Wij doen nog geen onderzoeken de dokter vond het nog niet nodig. We zijn beide kerngezond en zomaar zwanger, meestal komt er niets uit. Dus wij proberen het nog een keer zonder onderzoeken.Wat bedoel je met eggie.
Heel veel succes.
Liefs Biate.

Hoi Biate,

Nou dat is snel! Goed zeg! Ik ben inderdaad weer wat wijzer geworden door jou antwoorden. Ik hoop dat mijn ongi net zo snel komt als bij jou.
En wie weet Biate is het dit keer al weer bij jullie raak! Dat zou wel helemaal fantastisch zijn, zeker weer een spannende tijd voor jullie. Wat ik met eggie bedoel is eigenlijk wanneer jullie er weer serieus voor gaan om zwanger te worden. Maar nu lees ik dat het perongelijk toch weer heel spannend is bij jullie.
Wij willen twee ongies afwachten en dan gaan we serieus over nadenken of we weer zonder condooms gaan vrijen. (met is soms zo tegenstrijdig als je graag zwanger wilt worden).

Het is misschien ook wel goed om er even niet te veel me bezig te zijn. Ik probeer wel wat afstand te nemen van het hele gebeuren al is dat soms wel moeilijk als ik eerlijk ben.

Jullie zijn al weer een stapje verder. Ik hoop zo voor je dat je binnen kort weer goed nieuws hebt en dat ik je natuurlijk snel achterna kom. (wie weet).

Biate ik ga voor je duimen.

Heel veel succes met afwachten en deze spannende tijd.

Liefs Bibi

Weer een snelle reactie ik zit op mijn werk en er komt me niks door de handen, dus dan maar even op het forum.
Als ik volgende week ongesteld word dan gaan we er daarna in ieder geval wel weer voor. Al moet het een derde keer misgaan dan moet dat maar en is het niet anders. Ik heb een verhaal gelezen van iemand die 8 miskramen heeft gehad en nu dus een kindje. Ik blijf positief dat onze tijd heus komt maar als ik eerst 8 missers moet hebben dan maar rappi clapido achter elkaar.
Ik hoop dat jij snel ongesteld wordt en die twee ongies zijn zo voorbij, je zult merken dat je daar wel rust uithaalt. Ik moet volgende week vrijdag voor de tweede keer ongi worden, afwachten! Spannend!

We houden contact en good luck for you

Hoi Biate,

Ik hoop dat je dit nog leest want ik kon ook even niet op de computer. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad. Dit word voor je een hele spannende week. Voel ik al iets, oeps wat voel ik nu, zal het wel zal het niet? Vrijdag is de grote dag. nou spannend hoor.
Vrijdag gaan wij naar de gyn voor controle en ik ben benieuwd wat hij gaat adviseren. Ik laat me wel verrassen.

See you soon.

Liefs Bibi

Hallo Bibi,

En ik lees het nog al is het na het weekend. Heb gisteren thuis mijn pc aangesloten en kan nu ook thuis op het forum. Dat is wel fijn.
Heb een leuk weekend gehad, ik hoop jij ook. En ja vanochtend dus al misselijk, maar ja het kan ook tussen de oren zitten. Maar ja het hele verhaal van mijn vorige keer en die afscheiding ik neem jou termen maar over dat ik me vrijdag ook laat verrassen!!!!
Heb heel erg het gevoel dat het raak is maar als ik ongi wordt is het ook goed. Dan ben ik 2 keer ongi geweest dan is alles wel weer op de rit. En gaan we er weer helemaal voor. Spannend hoor aanstaande vrijdag ook voor jullie. Succes en we horen gauw weer.
Liefs Biate.

Terug
Bovenaan