voor bibi en alle andere meiden natuurlijk

Hey Bibi,,

Spannende tijden breken weer voor jullie aan!!! Het wordt toch iedere maand heftiger he?? Het verlangen naar een zwangerschap en de teleurstelling als je dan toch weer ongi wordt! Ik hoop het zo voor jullie dat het nu raak is!! Er zijn een hoop meiden met hun NOD op de 19e he??? Ben benieuwd hoeveel daarvan zwanger zijn!! Ik hoop allemaal nutuurlijk!

Ik ben wel erg opgelucht na zo`n goede uitslag van het sperma-onderzoek!! Dat is toch wel een hele opluchting! Nu nog hopen dat het samen match met elkaar en dat ik een goede eisprong heb!

Ik zit nu op dag 12 van mijn cycles, dus weer druk aan de klus, om de dag tot mijn volgende ongi!!

Jij heel veel suc6 met het lange wachten en ik ga weer duimen voor jullie!

Liefs moi xxx
 
he hoi,

tja zware tijden zeg dat wel!!!
Ik kan hier totaal NIET tegen. De eerste twee weken gaat alles heel goed met me. Geen stressie of andere stomme en aanstellende mutserigheid. Maar zogauw mijn NOD eraan komt, raak ik helemaal vande regel. Ik kan niet tegen die onzekerheid. Ik begin zo langzamerhand wel een beetje gek te worden van mezelf. IK moet mezelf echt tegenhouden om niet te testen. Al weet ik dat het helemaal niet bestaat om nu ook dan maar een positieve test te krijgen kan ik ze met moeite in mijn laatje laten liggen.

Maar ik ben bang dat het weer de verkeerde kant opgaat. De steken zijn weg die ik voelde en mijn borsten zijn niet zo heel erg gevoelig. Heb wel wat ongi pijn in mijn buik maar stelt ook niet zo veel meer voor. Ik wil altijd in alles, alles regelen en gelijk in orde maken en dat is over het algemeen wel een goede eigenschap van me. Maar op het gebied van zwangerworden kom ik mezelf nu zo tegen.....en ik moet zeggen dat valt zo erg tegen.

Maar ja ik leef nog wel en heb een leuk weekend in de planning dus de dagen gaan vanaf nu ook wel weer vlot.
Dus jullie zijn weer aan de klus. N ou wie weet is je cyclus nu een beetje op orde gekomen en komt er straks een ei....de beste en de mooiste. Dan is het wachten toch heel veel waard geweest. Ik hoop voor jullie dat alles gauw goed komt. Dat hebben jullie dan ook wel weer heel goed verdient!!

Dus geniet lekker van het klussen.
enuhh we hopen op een super ei!

Liefs bibi
 
Jullie hopen op een super-ei. Dat hoop ik inderdaad van harte voor jullie. Ik ben aan het wachten en eigenlijk zou morgen m'n nod zijn. Spannend dus. Verder heb ik niet zoveel te melden, ik wilde het gewoon even kwijt.

Ik ben in een gouden humeur want ik heb net een super klas voor volgend jaar aangeboden gekregen. En dat wilde ik zo heel erg graag.

Nou Doei!
 
Terug
Bovenaan