voor bibi

OOO zit je daar! ik was je al kwijt!! Ik zag je al zo'n tijd niet meer op dit forum en dacht dat je misschien even adempauze nodig had. Kan natuurlijk wel. Ik ben blij voor je dat je ongi nu weer eerder is gekomen dat geeft je weer iets meer zekerheid. Dus jullie zwemmers zwemmen nu in een laboratorium onder een microscoop. Ik hoop dat alles okee is en dat er geen rare dingen uitkomen. En wie weet kom je nu pas op regelmaat en ben je strakies zo pats boem zwanger! Nou daar gaan we dan maar voor he, zou je zeggen.

Wij zitten inderdaad druk in onze klus tijd. Als het goed is komt morgen mijn eisprong maar voor de zekerheid zetten we het klussen nog even op een hoog peil. Dit keer wil ik hem zeker niet missen. Elke maand wordt het verlangen weer groter en vooral omdat ik allemaal zwangeren en baby's om me heen heb. Vriendinnen en familie en elke keer krijg ik weer zo'n kleine in mijn schoot geworpen. Nu wil ik eindelijk wel eens eentje in mijn buik! Maar ja wie wil dit nu niet op dit forum. Nou fijn weer wat van je te lezen en ik ga voor jullie zwemmers duimen hoor!!

Succes. liefs Bibi

Terug
Bovenaan