Voor Bibi

Hoi Bibi,

Ik ben er weer! Wat een dag zeg. En wat een concert, maak je borst maar nat. t' Was echt super!!! En inderdaad ik ben gewoon een beetje schor geworden. Wat voor plaatsen heb je? Ik had veldplaatsen, zag ik best een beetje tegen op om dus zo lang te staan. Maar is hel erg megevallen eigenlijk was het fantastisch. We stonden nl best dichtbij Marco. Ik had gehoord dat je geen fototoestel mee mocht nemen, dat deze afgepakt zou worden. Dat is met ons drinken dus wel gebeurd (kun je dus wel in de bus laten liggen) Maar foto's maken mocht dus wel!! ( en ik had mijn toestel thuis liggen natuurlijk!)
'k Was vandaag gewoon een beetje brakkig. Lange busreis hoor. Ik woon in Groningen. We waren pas om 4 uur vannacht thuis. Maar het was echt beregezellig. Alvast heel veel plezier toegewenst voor morgen!!

Ik zag een paar berichtjes terug dat je me verward had met een Diana hier op het forum. Of is zij ook naar marco geweest??

Nou tot schrijfs
Liefs Dianne
 
Ja, stom he ik heb jullie door elkaar gehaald!! Ik schaam me rot, sorry, ze zal wel denken Marco Borsato???

Ik heb er ontzettend veel zin in. We hebben veld plaatsten en gaan lekker optijd weg.Alleen ik ben bang dat we wel een beetje nat worden. We nemen in iedergeval een stukje plastic mee die je om je heen kunt doen met de bedoeling dat je een beetje droog blijft. We gaan met eigen vervoer want met de trein komen we ook niet meer terug zo laat. In woon ook in het Noorden in Emmen en dus zal het ook wel een latertje worden. Nu ik jou verhaal heb gelezen heb ik er helemaal zin in!!!

Ik ben blij dat het concert super was. Ik zie er inderdaad wel een beetje tegen op om van te voren zo lang te wachten en om zo lang te staan. Maar we zien het wel en hopen dat het niet zo veel gaat regenen.

Hoes't met jou? Voel je al wat meer? Ik heb dus ontzettende gevoelige tepels!!! Verder voel ik me goed nog niet zo veel last van andere prikkels.

Fijne dag en tot schrijfs.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan