Voor Bibi

Hoi Bibi,

En............hoe was je concert?? Ik ben er net achter gekomen dat je foto's van het concert kan bekijken en bestellen op www.persfoto.com
Mooi om terug te zien.

Hoe gaat het verder met je? Moet nu toch zeggen dat ook mijn tepels meer gevoelig zijn als eerder. Niet pijnlijk.
En ik heb nog wel steeds het idee dat mijn buik dikker is opgeblazen gevoel ofzo. Ik hoop het zo! Er wordt wel gezegd dat het niet goed is er zoveel mee bezig te zijn. Maar ik kan niet anders al zou ik het willen proberen het lukt me niet.
Maar gelukkig komt onze NOD al aardig dichtbij.
Ik hoor vast nog wel van je!

Liefs Dianne
 
Hoi Dianne,

HET WAS GAAAAAAFFFFF!
Helemaal uit mijn dak!! Wat een super concert was dat. We stonden ook heel dicht bij het podium. We waren gisteren om 15.uur vertrokken uit Emmen en na een paar vriendinnen opgehaald te hebben stonden we om half 6 al in de Kuip. Geen files geen regen! Helemaal goed. Ik ben helemaal schor van het meebleren en ik heb spierpijn in mijn armen van het mee zwaaien. We waren om twee uur thuis vanacht dus dat viel reuze mee.

Wachten duurt lang he!! Nog een hele week te gaan. Ik heb nog steeds gevoelig tepels en iets opgezette buik verder moe van gisteren natuurlijk. Bedankt trouwens voor de tip van de foto's ik ga zeker even kijken.

Ik hoop dat alles goed met je gaat en ga voor je duimen dat je ongi er niet aankomt. Het zou leuk zijn om samen naar het februari forum te gaan. Tot die tijd afwachten en duimen.

Tot gauw en de volgende keer,

Lief Bibi
 
hoi ik bnen het er helemaal mee eens ik ben ook naar marco geweest enook ik vond het supergaaf wat een concert he!!! Ik ben ook aan het afwachten ik dacht dat ik vrijdag mijn nod had maar nu ben ik ervan overtuigd dat ik vandaag mijn ei heb gehad dus ik moet nog twee weken langer wachten.
gliefs nicole
 
Terug
Bovenaan