Voor Bibi

Hoi Meis,

Ben benieuwd hoe het met je gaat.Of je nog wat voelt? Ik heb vandaag mijn CB testen thuis gestuurd gekregen, die ik op babybrabbel had besteld. Want stel je nu voor dat ik zondag nog niet ongie ben.....dan moet je natuurlijk wel wat in huis hebben.

Verder heb ik er een hard hoofd in zo langzamerhand. Zou niet meer weten wanneer ik voor het laatst iets gevoeld heb wat met een zwangerschap te maken kan hebben. We wachten af.

Heb jij de foto's nog bekeken van Marco?? Ik twijfel of ik er wat zou bestellen. Ze zijn immers aardig prijzig!

Ik lees vast nog van je, in ieder geval succes (en ook een beetje sterkte) met het wachten.

Liefs Dianne
 
Hoi Dianne,


Nee ik ga de foto's niet bestellen ik vond zo ook iets te duur en ik ze wel even uitgeprint.

Jij voelt dus ook niet zo veel meer. Ik eigenlijk ook niet en begin ook een beetje bang te worden dat het afgelopen is. Ik ben bang dat mijn ongi dit weekend er ook aan zit te komen.

Ik hoop dat we zondag mogen testen en dat hij toch positief is dus helaas nog even afwachten. Duurt nu wel lang he.... De laatste loodjes wegen echt het zwaarst vind jij niet?

Ik baal er wel van en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Dus het kan zijn dat ik hier niet elke dag ben. Dat ligt een beetje aan mijn bui.

Succes en ik zit nog steeds voor ons saampies te duimen.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan