Voor Bibi

Dank je wel heb ik net even gelezen.

Fijn dat het goed met je gaat! Daar waar je je ongerust over maakt heeft dat niet te maken met bandenpijn, dat heb ik namelijk wel eens gelezen dat je daar last van kunt hebben. Maar misschien is het verstandig om dat even aan de huisarts te vragen. Dat weet je het zeker en misschien hoef ben je dan ook gelijk gerust gesteld!

Wanneer ben je eigenlijk uitgeteld? Heb je dat al eens uitgerekend via babbybrabbel? Eind februari zeker, ik had het ook al stiekum uitgerekend en ik kwam op 27februari. (nu nog werkelijkheid maken)

Ik schrok vanavond, ik was moe en had even zin in een lekker ontspannend bad. Toen ik eruit kwam zag ik aan mijn handdoek dat ik iets heb gevloeid heeeeel licht en het is nu wel weer weg. Ik dacht echt dat ik ongi werd en kon de teleurstelling al voelen. Maar nu een paar uurtjes later is er nog niets gekomen. Het is nu weer weg????

Misschien toch een beginnend ongi of misschien een innesteling? Ik weet het niet en ik ben echt aan het gissen. Ik zit nu op dag 32.als ik uitga van een cyclus van 30 dagen ben ik nu toch echt 2dagen over tijd. Ik ben erg benieuwd als mijn ongi nu doorzet of niet? Ik hou je op de hoogte!

Niet te druk maken he!! Ik geloof dat het echt met je banden te maken heeft nu je baarmoeder langzamerhand al iets groter wordt.

Succes bij de huisarts.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan