Voor Bibi

Hoi Bibi,

Hoe gaat 'ie nu?
Ik las dat je iets gevloeid had? Dat geeft hoop, ik heb dat nl ook gehad, 3 keer, echt een heel klein beetje. Ik vind het zo spannend voor je. Morgen ga je weer testen toch? Ik zal echt voor je duimen. Ik weet niet waarom, maar lijkt me gewoon beregezellig!

Ikzelf moet nog een afspraak maken met de HA. Zal ik even doen voor begin volgende week. Ik vind het zo moeilijk om stil te houden. Wil het zo graag aan mijn ouders vertellen! Maar toch nog maar even geduld. Ik wil liever wachten tot een week of 8. We zullen zien of ik dat volhoud!

Heel heel veel suc-6 morgen en ik zal aan je denken!

Liefs Dianne
 
Nou dat is toch ook toevallig, we hebben bijna gelijk een bericht geschreven!!! op de minuut bijna nauwkeurig.

Helaas dianne ik kom niet bij je op het forum. Voor mij zijn er weer nieuwe kansen aangebroken het heeft helaas niet zo mogen zijn. Ik heb wel het gevoel gehad dat er iets aan de hand is geweest. In begin vier dagen na mijn eisprong ontzettende pijnlijke tepels dat heeft tot 8dagen aangehouden en toen werd het iets minder. Mijn ongi is nu ook vrij heftig meer dan normaal dus het kan best wel zo zijn geweest.

Ik vind het wel jammer hoor ik had het onwijs gezellig gewonden om samen door te gaan maar ik moet helaas hier afhaken. Ik hoop zeker nog eens van je te horen en ik hou je ook in de gaten. Het kan zijn dat ik hier nu even wat minder ben te vinden omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. En af en toe heb ik een time out nodig.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en we spreken elkaar gauw weer.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan