voor bibi

Hoi Bibi,

Hoe gaat het met je? Als ik het goed heb, had jij vandaag je eerste echo toch?? Ik ben benieuwd hoe het was, en ik hoop dat je nu wat gerustgesteld bent!

Liefs, moi xxx
 
Hoi moi,

Nee dat heb je denk ik verkeerd begrepen ik moest met 7weken al naar de verloskundige. Daar ben ik dinsdagavond geweest. Was echt heeeeeel leuk. Toen we daar zaten hadden we echt het gevoel zo van nu is het echt, ja we zijn echt zwanger! Ik heb ook gevraagd waarom we al zo vroeg moesten komen. Dat had ze liever want de eerste drie maanden zijn zo belangrijk en je kunt door ontwetendheid zelf veel dingen verkeerd doen. Ze heeft ons helemaal uitgelegd wat niet mag qau eten,drinken, roken. Voor welke kinderziektes ik moet oppassen ect..Heel leerzaam, veel dingen wist ik ook maar toch ook heel veel nieuwtjes gehoord. Ze heeft mijn Bloeddruk gemeten 120/65 (keurig) en bloedgeprikt op bloedarmoede. Had ik gelukkig niet en ik zat juist heel mooi hoog. Ik moest op de weegschaal 64kg met kleren aan dus dat viel daar even tegen. Thuis ben je NATUURLIJK altijd lichter. (hihihih). We kregen een hele leuke knuffel mee, een boek over zwangerschap, tijdschriften en folders. Ze heeft me uitgelegd wat ik moet doen als het mis gaat en me daarin ook heel erg gerustgesteld.

Het was echt heel leuk en fijn. De week van 11 oktober krijg ik mijn eerste echo en moet ik bloedprikken voor je bloedgroep en rode hond enzo. Dus nog 4,5wk wachten en dan heb ik mijn eerste echo en kom ik bij haar terug. Heel leuk mens!!.

En jij wanneer moet jij weer naar de gyn of verloskundig?? Heb je al een datum afgesproken?

Hoe gaat het met je? Jammer he dat ons forum er nog steeds niet is.

Ik hoop het gauw. laat gauw wat van je horen.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan