Voor Bibi

Hoi Bibi,

Hoe gaat het nou met jou? Ik vind jou wel een bikkel hoor, dat je vandaag alweer aan het werk bent gegaan! Ik moet er nog even niet aan denken! Ik had vandaag weer een lekkere k*tdag! Vanmorgen moest ik naar de gyn, dat was eigenlijk de oorspronkelijke afspraak voor mijn eerste echo.... Ze heeft op de echo gezien dat mijn baarmoeder en eierstokken er goed uit zagen, dus dat was weer goed nieuws. Mijn baarmoeder was zelfs al weer bezig met de nieuwe cyclus, dat was wel heel snel (een week na de mk al!!!) Al met al wel goed dus. A.s. woensdag moeten Rudi en ik allebei bloed laten prikken voor het chromosomenonderzoek....waar de uitslag pas over 4 maanden van binnen komt! Verder controleren ze mijn bloed nog op een paar andere dingen, om maar zo veel mogelijk uit te kunnen sluiten, daar komt de uitslag al over 2 weken van. Allemaal heel goed hoor, maar ook wel eng, ookal is er maar heel weinig kans dat ze wat zullen vinden. Hoe staan ze daar bij jou tegenover? Liep jij bij de gyn of gewone verloskundige? Want jij hebt nou ook al de tweede miskraam achter de rug..... Bij mij begonnen ze er zelf over in het ziekenhuis, dus we doen het maar. Ben benieuwd!
Een vriendin van me, die een paar dagen voor mij was uitgerekend, had vandaag ook haar eerste echo....en alles was NATUURLIJK helemaal goed, hartje klopte goed, 4,8 cm, vingers, tenen enz....de hele mikmak! Argghhh....tuuurlijk gun ik haar geen miskraam, maar ik kan er zooo slecht tegen!!! Je kent het vast wel! Nou ja, het was me het dagje weer wel, heb de hele dag zitten janken. Het ging ook al niet lekker met mijn mannetje, lekker allemaal!!! Ik hoop snel weer wat van je te horen. Misschien een ideetje om e-mail adressen uit te wisselen? Ik hoor het wel.

Dikke kus, Anke

Hoi Anke,

Ik ben inderdaad vandaag weer aan het werk gegaan en het was een ontzettende vermoeiende dag maar wel een dag met veel afleiding. Ik ben eerst lekker aan het werk gegaan en aan het eind van mijn werkdag mijn collega's ingelicht over mijn nachtmerrie. Huilen natuurlijk maar het lucht wel weer op om je verhaal kwijt te kunnen. Gelukkig begrepen ze natuurlijk waarom ik nog niet de oude Bibi was. Ze leefden erg met me mee en dat was wel fijn. Dus achteraf best wel een geslaagde eerste dag.

Jammer voor je dat je niet zo'n fijne dag hebt. Het is rot om je zo verdrietig te voelen en je hebt dan ook nergens zin in. Neem lekker de tijd voor jezelf en iedereen doet het op zijn eigen manier dus voel je nergens schuldig over.
Wat fijn dat je al onderzoeken krijgt ik hoop natuurlijk dat er niets uitkomt. Wij gaan volgende week vrijdag heen dus ik zal het ook met onze gyn bespreken of wij ook hiervoor in aanmerking komen.
Dit is voor ons ook de tweede keer dat we gecuretteerd zijn en ik wil ook wel weten wat er nu verder gaat gebeuren. Dit wil je natuurlijk niet te vaak meer meemaken. 1x is eigenlijk al te veel.

Nou meissie hou je taai. Ik ga even een kop koffie drinken met mijn ventje en naarna nog even een vriendin bellen. En ik moet zeggen dat daarna bij mij het licht wel uitgaat want ik ben dood moe.

Tot gauw,

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan