Voor Bieb en Chili

A

Anoniem

Guest
Lieve Bieb en Chili,
Afg paar dagen zo druk geweest dat ik geen tijd meer heb gehad om het forum te checken. Vandaar wat later. Bieb, hoe was jouw bruiloft en hoe heb jij de dag gehad? Hoe heeft jouw man je gevraagd?
Ik ben naar Tsjechie op vakantie geweest en daar 12 op de camping gebleven. Luchtmatras op grond was niet al te goed dus besloten we om de terugreis in 2 dagen te doen dat we een lekker bed hadden voordat we naar huis gingen. Die middag zijn we in Kassel(Duitsland) gaan winkelen en alles was natuurlijk uitverkoop. Heb wat kleine dingetjes gekocht en mijn vriend was andere winkels gaan bekijken. S'avonds op de hotelkamer stond mijn vriend achter me en zei dat hij nog een kleinigheidje had gekocht. Stond voor me en liet het doosje zien met ring erin en vroeg me ten huwelijk. Ik gelijk ja gezegd maar realiseerde het me niet gelijk. Ietsjes later.
Ik wil zo snel mogelijk trouwen,liefst februari of maart. Bieb, moest jij lang van te voren reserveren? Voor feest of kerk of bandje?
Chili, mijn nod is op 11aug en die van jou?
bedankt voor jullie leuke reacie.
liefs Annne

Hi Annne,

Wat super gaaf van je VERLOOFDE!!!
Zo hoor je ten huwelijk gevraagd te worden.

Bij mij is het wat minder romantisch gegaan. Zo'n 2 1/2 jaar geleden hadden we zo iets van ik we eigenlijk ook wel trouwen. Een vriendin van mij was er mee bezig en dan wordt je wel aangestoken.

Mijn vriend en ik woonde toen al een jaar samen.

Dus eigenlijk in goed overleg besloten om te gaan trouwen. Hem wel gezegd dat hij mij nog op een originele manier moest vragen.
Dit had als resultaat dat ik een maand lang zo'n 5 x per dag DE VRAAG naar mijn hoofd geslingerd kreeg. Als ik wakker werd, stond te koken in de kroeg noem maar op. Met als motto...

Nu had je het niet verwacht dus is het origineel toch?!?

Ach het is wel een schatje.

Later heeft hij wel heel netjes m'n vader om m'n hand gevraagd en toen we de ringen hadden uitgezocht is hij ze stiekem eerder op wezen halen en is toen alsnog op zijn knie gegaan voor me. Toch nog een beetje traditioneel.

Omdat wij het zo vroeg al besloten hadden (in juli 2002 verloofd) had ik dus alle tijd om alles voor te bereiden. Ben er lekker op tijd mee begonnen. 9 mnd (leuk termijn hihi) voor de datum met moeder en zus jurk uitgezocht. IS ZO LEUK!!!!
En natuurlijk naar de trouw beurs in Ahoy geweest.

Auto, zaal, band enz. ongeveer 6 mnd van te voren geregeld. We zijn 14 mei getrouwd. Dat is een drukke tijd dus ik wilde overal graag op tijd bij zijn om zeker te weten dat het nog beschikbaar was.

Maar ik ken ook mensen die het in 2 maanden allemaal geregeld hebben hoor!

De dag zelf was fantastisch. M'n man (ik moet daar nog zo aan wennen! Ben 23 en het klint zo ouwelijk!!!)
heeft heel de dag lopen glunderen! En geloof me dan is het voor jou dubbel genieten! Het was echt geweldig. Je krijgt alleen maar complimenten. Ook zat echt alles mee, het liep lekker (we hebben dus zeker niet het gevoel gehad "geleefd" te worden die dag) De zon scheen dus het weer zat mee en echt alles liep gesmeerd.

We hadden dan ook 2 super ceremonie meesers en van te voren hebben we de dag goed doorgenomen zodat we precies wisten waar we aan toe waren.

Meid ga verschrikkelijk genieten van de voorbereidingen en als je nog adresjes ofzo nodig hebt dan hoor ik het wel.

Je gaat echt een super tijd tegemoet!

Nogmaals gefeliciteerd
ennuh... als het ff kan plak er een (korte?) vakantie achteraan maar ga ff weg met z'n 2e. Heb je echt nodig na alles "stress" van de voorbereidingen.

Wie weet, omdat je nu je hoofd niet alleen bij het zwanger worden kan houden, ben je er minder mee bezig en is het opeens heel snel raak! Of wil je niet zwanger in je trouwjurk???

Groetjes
Bieb.

PS sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden maar trouwen is zoooo leuk.
Kan er over blijven vertellen!!

Hoi Anne,

Hartstikke leuk toch hoe het allemaal is gegaan en inderdaad trouwen is zo leuk en alleen van de voorbereidingen kun je al zo genieten!! Je moet echt optijd beginnen zeker met een jurk, ik was er 6 maanden van te voren meebegonnen maar ik was nog maar net op tijd met de jurk want een half jaar is echt kiele kiele.

Mijn nod is as dinsdag 10 augustus en ben nu best wel zenuwachtig weet het niet meer soms denk ik zou het?? maar even later voel ik weer iets en denk ik shit mijn ongi zal wel komen echt niet leuk!!!

succes: Chili

Terug
Bovenaan