Voor Bientje1

A

Anoniem

Guest
Hey Bientje1,

Bedankt voor je reactie, ik ben in ieder geval weer wat wijzer..
En tot nu toe ben ik het nog steeds niet, ik ben echt benieuwd,
Klinkt misschien raar maar ik heb wel moeite om naar het toilet te kunnen gaan, en dat is al meer dan een week zo... Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
Ik hoop natuurlijk dat het wel zo is!
En heb jij er al een goed gevoel over? Over jezelf dan he..  Ik ben zo benieuwd!

We houden zeker contact!

Oh ja kom je ook uit Brabant toevallig?

Groetjes Hummeltje1

Hoi Hummeltje,

Ik heb werkelijk waar geen idee wat allemaal voortekenen van zwangeren zijn! Heb wel al veel dingen gehoord hier op het forum maar moeilijk naar de wc kunnen...? Ik zou het niet weten, sorry!

Vanochtend heb ik mezelf erg moeten bedwingen om geen test te doen. Uiteindelijk heb ik mezelf streng toegesproken en mezelf moeten beloven tot woensdag te wachten. Dan ben ik één dag overtijd en is het veel waarschijnlijker dat er mischien een streepje extra in het vester staat. Ik voel me niet anders dan anders. Ik kan wel veel slapen maar dat kan ook aan het weer liggen... ik heb op het eind van de winter altijd een dipje. (overigens kom ik uit zuid-holland)

Wanneer heb jij ook al weer je NOD?

Liefs Bientje

Hey Bientje,

Bedankt voor je reactie maar ik heb het vrijdag getest en was duidelijk helaas! niet zwanger...   Niet leuk dus maar goed, op naar de volgende ronde!
Mijn NOD was afgelopen dinsdag, en heb vrijdag getest.
Ga overigens wel maandag even naar de dokter, heb verschillende vragen en hoop dat hij me daar meer antwoord op kan geven.

Ik zo benieuwd hoe het bij jou woensdag gaat! Zou wel ontzettend leuk zijn als het meteen al raak is! hihi. Zal voor je duimen! En ik snap dat het moeilijk is  om niet nu al een test te doen, ik ken dat gevoel.  Maar nog even volhouden tot woensdag.

Tot snel.

Liefs Hummeltje1

Hè wat balen zeg dat die test negatief was.... maar ben je al wel ongesteld geworden??

Ik voel me nog steeds heel normaal. Geen enkel voorteken van ongesteld: geen pijn in mijn buik of rug, geen vreetbuien chocolade, helemaal noppes nada.... MAAR ook geen tekenen van een zwangerschap. Niet misselijk, geen zere borsten, geen opgeblazen gevoel. Met andere woorden, het kan nog alle kanten op!

Ik hou je op de hoogte!

Hoi Bientje,

Ben vanochtend naar de huisarts geweest met de vraag wat ik nu moest doen?
Hij vertelde me dat ik mijn temperatuur moet gaan bijhouden en dat ik in mei een verwijzing mag vragen voor naar het ziekenhuis. Maar hij vertelde me ook dat het eigenlijk heel "normaal" is dat ik nog steeds geen maandelijkse heb gekregen.
Het duurt ook even voordat de pil weer uit je lichaam is maar dat wil niet  zeggen dat ik niet vruchtbaar ben. Vond ik natuurlijk wel fijn om te horen! Ik bedoel je gaat je de vreemdste dingen afvragen toch?.. maar goed ik ga maar fijn temperaturen en dan zien wanneer mijn eisprong is. Dus ben benieuwd!

Maar genoeg over mij: hoe voel jij je ondertussen? Heb je je nog in kunnen houden tot as. woensdag?
Ben zo aan het duimen voor je. Toi toi toi in ieder geval.

Tot snel.

Liefs Hummeltje1

Terug
Bovenaan